شناسهٔ خبر: 20554181 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تاج : چیزی در باره درخواست غرامت آلمانی ها به فدراسیون انعکاس نیافته است

اردبیل- ایرنا- رئیس فدراسیون فوتبال گفت که تاکنون مطلبی در باره درخواست غرامت آلمانی ها به دلیل لغو بازی تیم های استقلال و پرسپولیس در این کشور به فدراسیون انعکاس نیافته است.

صاحب‌خبر -

مهدی تاج روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سرعین افزود: تاکنون نامه یا مطلب رسمی در این رابطه به فدراسیون نرسیده و اگر چنین چیزی صورت پذیرد پاسخ لازم را به آن خواهیم د اد.
وی در تشریح دلایل لغو دربی در آلمان بیان کرد : فدراسیون تمام وظایف خود را در این رابطه انجام داده اما حضور تیم های باشگاهی ایران در یک کشور خارجی مستلزم ضوابط خاصی بوده و تنها در اختیار فدراسیون نیست ، دستگاههای دیگر نگرانی هایی را در این زمینه داشتند که مطرح کردند و باشگاه های پرسپولیس و استقلال قانع شدند که دربی در آلمان برگزار نشود.
وی اضافه کرد: موضوع بازی پرسپولیس در سوپر جام نیز مزید علت برای لغو دربی آلمان بود.

** اسم تیم نفت باید تغییر کند
تاج در باره مشکلات تیم نفت تهران نیز گفت: این تیم پارسال به بخش خصوصی واگذار شده و هم اکنون در مالکیت وزارت نفت نیست و باید اسم آن عوض می شد که تا کنون اقدامی در این باره نشده است.
وی افزود: پارسال این تیم را بخش خصوصی در اختیار گرفت وخریداران این تیم تعهداتی به بازیکنان فعلی وقبلی دادند که اگر به تعهدات خود عمل نکنند سازمان لیگ با آنها برخورد خواهد کرد و طبق قانون اگر تیمی به تعهدات خود عمل نکند حذف شده وتیم دیگری جایگزین آن خواهد شد.

** تیم ملی امید برای بازی های 2020 تقویت خواهد شد
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به عدم موفقیت تیم امید در بازی های آسیایی گفت: برنامه ریزی ما برای این تیم آمادگی بهتر برای سال 2020 است و برای همین این تیم را حفظ و تقویت خواهیم کرد.
تاج اضافه کرد: قضاوت در باره عملکرد کادر فنی این تیم اعم از سرمربی و مربی در صلاحیت من نیست و بررسی عملکرد آن در کمیته فنی بررسی می شود .
او گفت: در سال های قبل همواره در تیم ملی امید بازیکنان زیر 23 سال جذب می شدند اما به لحاظ آمادگی بیشتر برای سال 2020 انتخاب بازیکنان از زیر 23 سال به زیر 19 سال تقلیل یافته است.

** مجمع انتخاباتی هیات فوتبال اردبیل برگزار می شود
رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با مشکلات پیرامون برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اردبیل گفت: در این باره نقطه نظرات همه را شنیدیم و نظرات وزارت ورزش را نیز جویا خواهیم شد و سپس تصمیم قطعی برای آن اتخاذ خواهد شد.
وی درباره میزبانی استان اردبیل برای فوتسال جام جهانی نیز گفت: اگر کشورمان میزبان این مسابقات باشد قطعا اردبیل یکی از گزینه های میزبانی خواهد بود چرا که اردبیل دارای سالن خوب ،استاندارد و بین المللی است .

** کمپ های تیم ملی در سرعین احداث می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل هم گفت:عملیات اجرایی احداث کمپ تیم های ملی اواخر مرداد ماه جاری با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهر گردشگری سرعین آغاز می شود.
ایوب بهتاج افزود: بخش خصوصی برای اجرای فاز نخست این کمپ یک هزار میلیارد ریال هزینه و احداث پنج زمین فوتبال پیش بینی کرده است.

** امتیاز تیم لیگ دسته دوم به اردبیل داده شود
صمد نوتاش رئیس هیات فوتبال اردبیل نیز از مهدی تاج رئیس فدراسیون خواست تا برای بازگشت این استان به صحنه فوتبال کشور امتیاز یک تیم دسته دومی به آن داده شود.
مهدی تاج برای بررسی مسایل و مشکلات فوتبال استان روز گذشته (سه شنبه) وارد اردبیل شد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016

انتهای پیام /*

نظر شما