شناسهٔ خبر: 20552407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی(ع) شهرستان دشت آزادگان برگزار شد

جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی(ع) در محل فرمانداری و به ریاست عبدالرضا سعیدی نیا فرماندار و با حضور امام جمعه سوسنگرد ، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر اعضای ستاد اربعین حسینی (ع) دشت آزادگان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سوسنگرد نیوز : جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی(ع) در محل فرمانداری و به ریاست عبدالرضا سعیدی نیا فرماندار و با حضور امام جمعه سوسنگرد ، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر اعضای ستاد اربعین حسینی (ع) دشت آزادگان برگزار شد.

در این جلسه سعیدی نیا فرماندار دشت آزادگان ضمن تاکید بر تسریع در امر بهسازی و تکمیل جاده های ارتباطی سوسنگرد – بستان و بستان – چذابه تا قبل از اربعین حسینی یاآور شد ۳۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی برای اجرای طرح آبرسانی پایانه مرزی چذابه بطول ۲۷ کیلومتر در نظر گرفته شده است.

وی ضمن تاکید بر اجرا و تکمیل این طرح گفت: با اجرا و تکمیل طرح آبرسانی پایانه مرزی چذابه مشکل تامین آب مورد نیاز زوار اربعین حسینی برطرف خواهد شد وی همچنین خواستار ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاههای اجرایی و قرارگاه اربعین حسینی در زمینه رفع مشکلات موجود شد.

در این جلسه همچنین شمیل پور امام جمعه سوسنگرد با اشاره به اهمیت حرکت زوار اربعین حسینی (ع) و تاثیر آن بر خنثی کردن توطئه های دشمنان و بد خواهان توجه هرچه بیشتر مسئولان به خدمات رسانی بهتر به زوار اربعین حسینی (ع) خواستار شد.

در ادامه این جلسه در زمینه ایجاد هماهنگی های لازم بین دستگاههای مرتبط در جهت ساماندهی پایانه مرزی تامین آب، برق ، امنیت کنترل تردد زوار اربعین حسینی و رفع نواقص و مشکلات موجود برنامه ریزی شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما