شناسهٔ خبر: 20551396 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شاهرود میزبان مسابقات تنیس آزاد بانوان کشور شد

سمنان- ایرنا- مدیر مسابقات تنیس آزاد بانوان استان سمنان گفت: شهرستان شاهرود میزبان مرحله پنجم مسابقات مناطق پنجگانه آزاد بانوان با حضور 32 تنیسور از سراسر کشور شد.

صاحب‌خبر -

بهاره ذبیح الهی رو چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسابقات از یکشنبه 15 مرداد 96 در باشگاه تنیس سلیم شهرستان شاهرود با حضور 32 تنیس باز آغاز می شود و تا جمعه 20 مرداد ادامه دارد.
وی به بخشنامه ابلاغی فدراسیون تنیس به قوانین و حضور نداشتن 12 نفر اول تنیسور کشور در این مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات با حضور تنیسورها از رده سیزدهم کشوری از سراسر استان های کشور به صورت انفرادی در 2 و سه مرحله ای به روش «تای بریک» اجرا خواه دشد.
ذبیح اللهی بیان داشت: به نفرات برتر به ترتیب نفرات اول 150 امتیار، نفر دوم 100 امتیار، نفرات سوم 60 امتیاز، نفرات سوم 36 امتیاز و سایر نفرات بر اساس جدول رده بندی امتیاز داده شده که برای صعود و به عضویت در آمدن تیم ملی موثر است.
مدیر مسابقات تنیس آزاد بانوان استان سمنان به بهره برداری رسیدن 2 زمین تنیس سرپوشیده شهرستان شاهرود در مرداد 95 با 190 میلیون اعتبارهزینه شده بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: سرپوشیده شدن زمین های تنیس به دلیل شرایط جوی تابستان و زمستان باید در نظر گرفته شود. داوطلبان تا تاریخ 14 مرداد می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی slti.ir ثبت نام کنند.
بیش از 250 تنیسورسازمان یافته در استان سمنان فعالیت دارند.
7344/6103 خبرنگار: امیر حسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا مراجعه کنید.

نظر شما