شناسهٔ خبر: 20550917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل راهداری لرستان خبر داد:

اجرای طرح ساماندهی فعالان حوزه امداد خودرو

خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: طرح ساماندهی فعالان و شرکت‌های امداد خودرو به دستور دادستان مرکز استان اجرایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

علی زندی فر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ‌افراد دارای خودروهای امدادی از پنجم مردادماه ۹۶ به مدت یک ماه فرصت دارند برای ساماندهی و شناسنامه دار شدن به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مراجعه کنند، اظهار داشت: طرح ساماندهی فعالان و شرکت های امدادخودرو به دستور دادستان مرکز استان اجرایی می شود.

وی افزود: در حال حاضر ۱۵۰ خودروی فعال در بخش امدادخودرو استان شناسایی شده است که از این تعداد تنها ۲۵ خودرو دارای مجوز لازم هستند.

وی ادامه داد: تعداد ۲۱ خودرو از امدادخودروهای موجود در استان در حال اخذ مجوز هستند و ۴۵ امداد خودرو نیز به علت نداشتن مجوز توسط پلیس اعمال قانون شده اند.

مدیر کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده ای لرستان تصریح کرد: در قالب طرح ساماندهی خودروهای امدادی استان لرستان، ضمن بررسی تخلفات و کنترل قیمت ها، خدمات رسانی شبانه روزی این خودروها مورد نظارت قرار می گیرد.

زنی فر با بیان این که در حال حاضر دو شرکت مجاز امداد خودرو در سطح استان فعال هستند، خاطرنشان کرد: فعالان امداد خودرو  از پنجم مرداد ماه سال جاری به مدت یک ماه فرصت دارند برای ساماندهی و شناسنامه دار کردن فعالیت خود به این اداره کل مراجعه کننذ.

نظر شما