شناسهٔ خبر: 20550874 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دختران مومنه و موفق، چراغ راه آینده کشور هستند

سنندج – ایرنا- عضو اتحادیه زنان مسلمان جهان اسلام گفت: نام گذاری یک روز به نام دختر فرصتی است تا الگوی سالم و سازنده به جامعه معرفی شود و در این میان دختران مومنه و موفق می توانند، بعنوان چراغ راه پیشرفت کشور بدرخشند.

صاحب‌خبر -

غزاله مرادی روز سه شنبه در همایش بزرگ گوهر علم و عفاف به مناسبت روزدختر در بیجار افزود: مادران موفق آینده، همان دختران عفیف و پاکدامن امروز هستند که موفقیت و سلامت جامعه را تضمین می کنند.
او به معرفی شخصیت شاخص و بی نظیر حضرت معصومه (ع) پرداخت و ادامه داد: این شخصیت بی نظیر که مورد علاقه بسیار زیاد امام رضا(ع) قرار داشت بعنوان یک الگوی کامل علم و عفاف در دین مبین اسلام می درخشد.
به نظر این پیشکسوت تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش استان کردستان، روز دختر فرصت مناسبی برای توجه و تمسک بیشتر به مقام شامخ آن شخصیت گرانقدر فراهم می کند.
مرادی از سبک زندگی دختران با رعایت عفت و پاکدامنی سخن گفت و خاطرنشان کرد: زندگی حضرت معصومه (س) الگوی بسیار خوبی به منظور تنویر و آگاهی بخشی برای نوجوانان و جوانان است.
عضو مجمع اتحادیه زنان مسلمان جهان اسلام اظهار کرد: دشمنان این نظام به دسیسه رواج بی عفتی و مخدوش کردن شرایع دینی پردا خته اند.
وی ادامه داد: آنان در اتاق فکر خود به این نتیجه رسیده اند با نشانه گرفتن عفت و پاکدامنی بانوان جامعه اسلامی می توانند ضربه اصلی خود را به انقلاب وارد نمایند.
وی با بیان اینکه خانواده ها در مدیریت برنامه های تربیت دختران وظیفه سنگینی دارند، خاطر نشان کرد: روز ملی دختران فرصتی جدیدی برای تربیت صحیح آنها و تضمین موفقیت جامعه آینده است.
مرادی با طرح موضوع سلاح دشمنان در جنگ نرم رسانه است، افزود: مهم ترین هدف شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، تخریب و مخدوش نمودن خانواده ها و گرفتن حیا و عفت از دختران، همان مادران آینده است.
پیشکسوت تعلیم و تربیت در پایان از برنامه های سال های گذشته دشمنان و برنامه ریزی های آنان برای کاهش سطح پاکدامنی و عفت در میان جامعه سخن گفت و خاطرنشان کرد: کاهش و از بین بردن جایگاه مادر درمیان خانواده، در واقع از بین بردن محوریت و اصالت دختر و مادر در میان خانواده ها است.
7350/6108
*خبرنگار: سید باقر سبحانی/* انتشار دهنده: امید بهمنی
*برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

نظر شما