شناسهٔ خبر: 20550734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی خبرداد:

برگزاری مراسم افتتاحیه رویداد «تبریز 2018» زودتر از آغاز سال میلادی

نصر: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی ازاحتمال برگزاری مراسم افتتاحیه رویداد « تبریز 2018» زودتر از آغاز سال میلادی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، مرتضی آبدار در جلسه مشترک کمیته بازاریابی و امور بین الملل با کمیته فرهنگی، اجتماعی و انتظامی تبریز 2018 با بیان این مطلب گفت: تاکنون حدود 154 رویداد فرهنگی از دی 1396 تا دی 1397 جمع‌بندی شده‌اند و به دلیل تعطیلات آغاز سال میلادی 2018، احتمال دارد که مراسم افتتاحیه 10 روز زودتر برگزار شود. 

وی تاکید کرد: برخی از فعالیت‌های کمیته‌ها با هم مشترک و هم پوشانی دارد و از طرفی با توجه به مدت زمان کم باقی مانده با شروع رویداد تبریز 2018، ضروری است کمیته‌ها طی چند روزه آینده برنامه‌های خود را با زمان‌بندی مشخص به دبیرخانه تحویل دهند. 
  
وی ادامه داد: تاکنون حدود 154 رویداد فرهنگی از دی 1396 تا دی 1397 جمع‌بندی شده‌اند و به دلیل تعطیلات آغاز سال میلادی 2018، احتمال دارد که مراسم افتتاحیه 10 روز زودتر برگزار شود. 
  
آبدار یاد آور شد: با توجه به اینکه تبریز 2018 رویدادی ملی محسوب می‌شود و تنها مختص تبریز نیست، شهرداری تبریز بهتر است برنامه‌ریزی‌های خود را در سطح ملی و بین المللی انجام دهند و از همه پتانسیل‌های تبریز استفاده کند. 
  
وی با اشاره به اینکه وظیفه دولت در برگزاری این رویداد، بیشتر بسترسازی و تسهیل امور است، افزود: حدود 70 درصد کار بر روش مردم و بخش خصوصی است که باید آن‌ها مشارکت لازم و حضور فعال در این زمینه داشته باشند و از طرفی برای استفاده از نیروی داوطلب در این مدت به ساختار مناسب و  ساختمان ویژه برای سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد نیاز داریم. 
  
وی از طرح «نهضت داوطلبی تبریز 2018»  استقبال کرد و گفت: اجرای این طرح می‌تواند نتایج اثربخشی را برای تبریز داشته باشد و من به عنوان اولین داوطلب در این طرح نام نویسی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما