شناسهٔ خبر: 20550718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز واگذاری اراضی در اختیار بنیاد مستضعفان به مردم در غرب گیلان

آستارا - ایرنا - مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گیلان از آغاز واگذاری اسناد مالکیت اراضی در اختیار این بنیاد به مردم در مناطق غرب این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا حمیدرضا نادمی غروب سه شنبه در همایش واگذاری چهار سند مالکیت به افراد ذیحق در فرمانداری تالش گفت: تاکنون سه هزار و 300 فقره سند مالکیت به مساحت کلی 111 هکتار و به ارزش اقتصادی یک هزار و 160 میلیارد ریال در مناطق شرق استان گیلان به مردم واگذار شده است.
وی افزود: واگذاری اسناد مالکیت در غرب استان گیلان با مرکزیت تالش با تحویل چهار سند به مساحت یک هزار متر مربع و ارزش تقریبی سه میلیارد و 730 میلیون ریال آغاز شد.
مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گیلان اظهار کرد: واگذاری اسناد مالکیت سه تا چهار هزار قطعه زمین در شهرستان تالش هدفگذاری شده که ظرف یکسال باید به مردم واگذار شود.
نادمی ادامه داد: در این راستا کارگروه ویژه ای متشکل از معتمدان تالش برای تعیین شرایط واگذاری زمین به مردم در فرمانداری این شهرستان تشکیل شده و اراضی با شرایط آسان به مردم واگذار خواهد شد.
او بیان کرد: به زودی نمایندگی بنیاد مستضعفان در تالش مستقر و امور مربوطه را پیگیری خواهد کرد و بخشی از اراضی به صورت رایگان به مردم واگذار خواهد شد.
وی گفت: از مردم می خواهیم در این راستا به بنیاد مستضعفان کمک کنند و نگران نباشند؛ تلاش خواهیم کرد مطابق ضوابط واگذاری املاک، تسهیلات مناسبی را برای مردم بویژه به افرادی که وضعیت معیشتی مناسب ندارند، فراهم کنیم.
فرماندار تالش نیز در این مراسم گفت: شناسایی و کارشناسی املاک مورد نظر در تالش، با فعال شدن کارگروه ویژه در فرمانداری این شهرستان آغاز شده است.
سید عیسی مهدوی افزود: این کارگروه در اولین جلسه خود با بررسی 21 پرونده، 18 مورد را مستحق برخورداری از حداکثر تسهیلات دانست.
در ادامه این همایش، چهار سند مالکیت به صورت رایگان به افراد ذیحق در شهرستان تالش واگذار شد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی ** انتشاردهنده: کبیری
7106 / 7124/2007

انتهای پیام /*

نظر شما