شناسهٔ خبر: 20550711 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

افتتاح سیصدودهمین شعبه بانک پارسیان در باغ فیض تهران

رئیس مرکز آموزش و تحقیقات بانکداری اسلامی بانک پارسیان اعلام کرد تداوم ایجاد سوپر مارکت مالی، فعالیت‌های مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار این بانک قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، فقیری رئیس مرکز آموزش و تحقیقات بانکداری اسلامی بانک پارسیان درمراسم افتتاح شعبه باغ فیض گفت: با شروع فعالیت بانک پارسیان در سال ۱۳۸۰، مردم ارائه خدمات در بانک پارسیان را با روش و شیوه جدید شاهد بودند. بانک پارسیان با ارائه خدمات سریع و آنلاین شرایطی متفاوت ایجاد کرد، به سرعت در کشور مورد توجه قرار گرفت و تحولی گسترده‌ای در بازار پول و بانکداری ایجاد شد.

 وی با بیان اینکه بانک پارسیان فرهنگ ارائه خدمات در کشور را تغییر داد، افزود: احترام به مشتری و ارائه خدمات و کسب رضایت به روشی دیگر ارائه شد و شرکت تجارت الکترونیک بانک پارسیان اولین دستگاه‌های کارت‌خوان را وارد بازار کرد و در این راستا بانک پارسیان هزینه و سرمایه گذاری زیادی انجام داد تا مفهوم پول نقد تغییرکند و کارتخوان  و کارت جایگزین پول نقد و چک بانکی و... شود.

سوپر مارکت مالی و زنجیره خدمات مالی 

رئیس مرکز آموزش و تحقیقات بانکداری اسلامی بانک پارسیان با اشاره به اینکه هم اکنون بانک پارسیان ارائه زنجیره کاملی از خدمات مالی و ارزی و بانکی به طیف گسترده مشتریان را در دستور کار دارد، یادآور شد: نخستین سوپرمارکت مالی بانک پارسیان در شعبه ساختمان مرکزی بانک پارسیان در شهرک غرب تهران در حال اجرا و تکمیل است و به محض نتیجه گیری نهایی، این سوپرمار کت مالی در سایر نقاط کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 وی ادامه داد: بدون شک تنها بانکی که در شبکه بانکی کشور زنجیره خدمات کاملی از خدمات مالی شامل خدمات سنتی بانکی و کارگزاری، صرافی، تامین سرمایه، سایر شرکت های مالی را ارائه می‌دهد، بانک پارسیان است که تحولی گسترده را در شبکه شعب و خدمات خود ارائه می دهد. به زودی شاهد این تحول  در سایر شعب  و شبکه بانک خواهیم بود.

قرض‌الحسنه و مسئولیت اجتماعی

فقیری در ادامه با تاکید بر همراهی صندوق قرض الحسنه پارسیان به عنوان یکی از برگزیدگان بانک مرکزی در اجرای طرح ضربتی اعطای تسهیلات ازدواج به همراه ده بانک برگزیده دیگر، ادامه داد: بانک پارسیان علاوه برمشارکت در ساماندهی موسسات غیرمجاز و کسبه آسیب دیده  پلاسکو، در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان به عنوان یکی از قوی‌ترین صندوق‌های قرض‌الحسنه در نظام بانکی با تمرکز بر ارائه خدمات اجتماعی به اقشار آسیب پذیر و محروم،   نقش موثری ایفا کرد و شرایط برای ارائه وام ازدواج و سایر وام‌های قرض‌الحسنه را فراهم کرده است.

اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان 

وی در ادامه افزود: در بخش اقتصاد مقاومتی و شرکت‌های دانش بنیان نیز با نرخ تسهیلات مناسب و ارائه خدمات مطلوب به شرکت‌های با مقیاس کوچک و متوسط، شرایطی ایجاد شده تا این شرکت‌ها در محلات و نقاط مختلف حمایت شوند و  بانک پارسیان از این طریق ضمن حمایت از ایجاد کسب و کارهای کوچک با ارزش افزوده و اشتغال موثر، به اقتصاد ملی و همچنین جوانان و صاحبان فکر و تخصص، کمک کرده است.

رئیس مرکز آموزش و تحقیقات بانکداری اسلامی بانک پارسیان گفت: در بخش دانش بنیان بنابراین است که بانک پارسیان با همکاری شبکه شرکت‌های زیر مجموعه خود از جمله شرکت تامین سرمایه و با همکاری صندوق شکوفایی و نوآوری ریاست جمهوری فعالیت خود را ادامه دهد تا افراد صاحب ایده و دانش محور برای ایجاد رفاه و ارزش افزوده و اشتغال در جامعه حمایت شوند و به خصوص در بخش صرفه‌جویی آب، بخش مجموعه‌های کوچک مالی و کاهش آلودگی هوا و ... توسعه یابند.

نظر شما