شناسهٔ خبر: 20550709 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

رئیس کمیته فرهنگی، اجتماعی و انتظامی تبریز 2018 عنوان کرد:

تبلیغ رویداد «تبریز 2018» بر روی متروها و اتوبوس‌های شهری

نصر: رئیس کمیته فرهنگی، اجتماعی و انتظامی تبریز 2018 گفت: بهتر است تبلیغ رویداد "تبریز 2018" بر روی متروها و اتوبوس‌های شهری نصب شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، علی استوارآذر در جلسه مشترک کمیته بازاریابی و امور بین الملل با کمیته فرهنگی، اجتماعی و انتظامی تبریز 2018 با تاکید بر اهمیت تبلیغات در مورد رویداد تبریز 2018، گفت: تبلیغ بر روی هواپیماها، اتوبوس‌ها، نصب تابلوی روزشمار 2018 در قسمت‌های مختلف شهر، نصب تابلو در فرودگاه‌های پرتردد کشور و متروهای شهری از جمله پیشنهادات این کمیته است. 

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته فرهنگی، خاطر نشان کرد: ساماندهی و بازآفرینی نقاشی‌های دیواری تبریز، جشنواره بین‌المللی خوشنویسی جهان اسلام، نقاشی ملی تبریز 2018، فرش تبریز و نیازهای معاصر و نیز همایش بین‌المللی مکتب نگارگری در دوره صفویه از جمله برنامه‌ها است و دانشگاه هنر اسلامی تبریز نیز مشارکت  زیادی را در برنامه‌ریزی‌ها دارد. 
  
وی ادامه داد: منطقه آزاد ارس نیز برنامه‌هایی هم‌چون جشنواره تئاتر خیابانی، جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی، بازی‌های بومی، جشنواره سفرنامه نویسی، نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و نیز کمپین دنیای زیبای کودکان با عروسک‌های بومی و محلی از دیگر برنامه‌ها است. 

استوارآذر در بخشی از سخنان خود به نقش پر رنگ رسانه‌ها در بازتاب اخبار و رویداد های مربوط به تبریز 2018 اشاره کرد و خواستار مشارکت هر چه بیشتر آن‌ها شد.
انتهای پیام/

نظر شما