شناسهٔ خبر: 20550650 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

دایی:

قانون پرسپولیس را محکوم کرد نه من/ روزی که بروم عروسی خیلی‌هاست

صاحب‌خبر -
صراط: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: اگر قوانین جدید فیفا را بخوانید متوجه می‌شوید که آنها با کسی شوخی ندارند ولی ما اینجا همه چیز را شوخی گرفتیم.

علی دایی در گفت و گو با فارس بعد از ثبت قراردادش در هیات فوتبال استان تهران گفت: ما قراردادهایمان را طبق برنامه ثبت کردیم و مطمئناً موفقیت یک تیم این نیست که فقط خوب تمرین کند. مدیریت باشگاه نیز باید ما را پشتیبانی کند و ما باید تلاش کنیم که نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه بازیکنان مدنظرش را جذب کرده یا خیر، گفت: بعضی‌ها را بله و بعضی‌ها را نه؛ 40-50 درصد از بازیکنان مدنظر ما را گرفته‌اند و 50-40 درصد دیگر را نه اما باشگاه سعی خودش را کرد. امسال سعی کردیم هزینه‌ها را پایین بیاوریم و حتی از سال گذشته هم کمتر هزینه کردیم.

دایی تاکید کرد: بازیکنان گران قیمت را نتوانستیم به خدمت بگیریم چون هزینه‌هایشان بالا بود ولی جوانانی گرفتیم که آینده سایپا را تامین می‌کنند. مطمئن باشید سایپا با این اسکلت ادامه بدهد با گذشت زمان تیم خوبی را به فوتبال ایران معرفی خواهد کرد.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که لیگ امسال را چطور پیش‌بینی می‌کند گفت: امسال  تیم‌ها هزینه‌های خوبی کردند و بازی‌های سختی داریم مطمئنا کار ما بسیار دشوار خواهد بود. اما آینده را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم و امیدوارم هر چه صلاح است اتفاق بیفتد.

دایی در پاسخ به این سوال که سازمان لیگ اعلام کرده اجازه صدور کارت بازیکنان جدید را به تیم‌هایشان در صورت عدم پرداخت 10 درصد از مبالغ قرادادشان نمی‌دهد گفت: دست سازمان لیگ درد نکند اما این اتفاق خیلی دیر دارد اتفاق می‌افتد اگر زودتر این قضیه را سفت می‌گرفتیم بازیکنان و مربیان به این شرایط نمی‌افتادند به نظر من که بعضی از بازیکنان و مربیان مفتی کار می‌کنند و باشگاه‌ها به تعهداتشان عمل نمی‌کنند.

وی ادامه داد: همیشه گفته‌ام اجازه بدهید از طریق دادسرا شکایت کنیم چون اگر باشگاه‌ها به تعهدات عمل نکنند همین می‌شود من از صبا، پرسپولیس، نفت و راه‌آهن آن زمان طلب دارم اما وقتی نمی‌توانند این موضوع را اجرایی کنند بدهی‌های باشگاه بیشتر هم می‌شود اگر هر شخصی به وظیفه‌اش درست عمل کند مطمئنا کار خوب پیش می‌رود.

دایی تاکید کرد: شما اگر آیین‌نامه‌های جدید فیفا را بخوانید می‌بینید که آنها قوانین را طوری تنظیم کردند که با کسی شوخی ندارند اما ما اینجا همه چیز را شوخی گرفتیم و یکسری مربی و بازیکن شرمنده خانواده‌هایشان می‌شوند.

دایی در رابطه با رای کمیته انضباطی که طلب او از باشگاه پرسپولیس را تایید کرد، گفت: هنوز رای بدست من نرسیده و آن را ندیده‌ام، زمانی که شما حسن نیت نشان می‌دهید و سیزده نامه ارسال می‌کنید که کسی جواب نمی‌دهد از اداره مالیات نامه می‌زنند و کسی جوابی نمی‌دهد خودتان نامه می‌نویسید و کسی جوابی نمی‌دهد مجبور می‌شویم این مساله را از طریق مجاری قانونی پیگیری کنید. ما که نمی‌توانیم صد نفر را آنجا ببریم و عربده کشی کنیم، قانون آنها را محکوم کرده البته اگر این اتفاق افتاده باشد چرا که حکم هنوز به دست من نرسیده است.

وی افزود: همه محکوم به پیروی از قانون هستیم وقتی شما متوجه می‌شوید تمام حساب‌هایتان مسدود شده، ماشین‌های شما را توقیف کرده‌اند به طور مکرر تماس می‌گیرید و جوابی نمی‌دهند قطعا حق و حقوق‌تان را پیگیری خواهید کرد. طاهری حتما به یاد دارد که با چه وضعی آن جدایی بوجود آمد و ببینید آن افرادی که چنین کاری کردند الان کجا هستند. طاهری با آنها بود و تمام قضایا را به طور دقیق می‌داند همه نامه‌ها را هم برای او نوشتند اما برعکس هیچ کاری نکردند. وقتی مالیات به سراغ من می‌آید باید از طریق قانون پیگیری کنم. این افراد را قانون محکوم کرده نه علی دایی. متاسفانه همیشه سعی کردند پشت سر مردم قائم شوند و هیچ وقت با شفافیت در این موضوع توضیحی نداند.

سرمربی سایپا در ادامه یادآور شد: اگر رسانه‌ها دوست داشته باشند حتما نامه‌ای که خودم شخصا نوشتم و به باشگاه پرسپولیس فرستادم و ثبت شد را نشانتان خواهم داد. نامه‌ای که به آن جوابی داده نشد درخواست کردیم با یک مبلغ کم که خودم آن را واریز کرده بودم موضوع را فیصله بدهند اما بحث قراردادم آنقدر کش پیدا کرد که حسابم را بستند و ماشین‌هایم توقیف شد. حکم مالیاتی را گرفتم،‌ حکم کمیته انضباطی صادر شد و خوشبختانه حکم کمیته استیناف هم این مساله را تایید کرد.

وی درمورد آرزوی فوتبالی‌اش در فصل جدید اظهار داشت: آروزهای زیادی دارم اما با این فوتبال اتفاقی نمی‌افتد.

دایی در رابطه با اینکه آیا گاهی تصمیم می‌گیرد فوتبال را رها کند تصریح کرد: خیلی وقت‌ها به خیلی از مسائل فکر می‌کنم. روزی که علی دایی برود جشن عروسی خیلی از افراد است به همین خاطر نمی‌روم و سخت تلاش می‌کنم.

نظر شما