شناسهٔ خبر: 20550598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهرستان دماوند در تابستان میزبان 20 جشنواره ورزشی است

تهران - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: 20 جشنواره تابستانه در این شهرستان با هدف افزایش زمینه نشاط و شادابی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا امید قمی، روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دماوند توجه به اوقات فراغت جوانان را یکی از موضوعات بسیار مهم جوانان دانست و افزود: اداره ورزش و جوانان در راستای رسیدگی به برخی مطالبات جوانان وظایفی را بر عهده دارد.
وی ادامه داد: این اداره به عنوان دبیر ستاد اوقات فراغت، برنامه های آموزشی خود را در غالب 14 پایگاه در 20 رشته ورزشی شامل فوتبال، والیبال، شنا و کوهنوردی ارائه کرده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند برپایی 20 جشنواره ورزشی در تابستان و میزبانی مسابقات کشوری را از جمله برنامه های این اداره در تابستان عنوان کرد و گفت: سن جوانان از 15 تا 29 سال برآورد شده و بیشتر ورزشکاران حاضر در جشنوارهای ورزشی در این سن قرار دارند.
قمی در ادامه برنامه‌ریزی برای انجام ورزش‌های هوایی شمال شرق استان تهران، تشکیل مجمع خیرین ازدواج و شناسایی خیران در این زمینه را از اقدامات اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند برشمرد.
بر اساس این گزارش شاهرخ جهانشاهی، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند نیز با اشاره به اهمیت توجه به جوانان و اوقات فراغت آنان اظهار کرد: مساله جوانان و توجه به مطالبات آنان موضوع مهم جامعه امروز است و باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه اعتماد به جوانان می تواند علاوه بر حمایت از آنان در توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف موثر باشد، خاطرنشان کرد: جوانان در امر مشارکت همواره موفق تر خواهند بود و موجب یاری رساندن به دستگاه ها و نهادهای مربوطه ها باشند.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند ازدواج را یکی از مطالبات جوانان دانست و گفت: امروز یکی از مطالبات جوانان کشور ازدواج است که باید در این خصوص مشکلات آنان از جمله مشکلات اقتصادی، مسکن و شغل آنان رفع شود.
وی یادآور شد: موضوع ازدواج جوانان نیازمند آسیب شناسی از سوی دستگاه ها است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.

همچنین خبرنگار: الهام حیدری - انتشاردهنده : معصومه آقا امینی
تهرام/7246//7244

انتهای پیام /*

نظر شما