شناسهٔ خبر: 20550460 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دعوت از مردم البرز برای حضور در راهپیمایی محکومیت صهیونیست ها

کرج -ایرنا- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای از مردم برای حضور در راهپیمایی اعتراض آمیز در محکومیت جنایات علیه مسلمانان در فلسطین و میانمار دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، در این اطلاعیه آمده، جنایات وقیحانه و ددمنشانۀ رژیم غاصب صهیونیستی در روزهای اخیر وارد مرحله جدیدی شده و این رژیم جسارت و تعرض به قبله گاه اول مسلمین مسجد الاقصی و به شهادت رساندن نمازگزاران و جوانان فلسطینی را در دستور کار خود قرار داده است.
در این اطلاعیه آمده است: همچنین کشتار وسیع و قتل عام بی رحمانه و جلادگونۀ مسلمانان بی پناه و بی گناه میانمار توسط برخی از افراطیون نژادپرست با حمایت دولت آن کشور از طرفی و سکوت سرد و مرگبار سازمان های مدعی حقوق بشر و مجامع بین المللی از جمله سازمان ملل متحد، شورای امنیت، سازمان همکاری های اسلامی علیه این گونه جنایات فجیع و غیر انسانی از طرف دیگر، صبر و قرار از 'امت بزرگ رسول الله ' گرفته و جهان اسلام و مسلمان را به ستوه آورده است.
در این اطلاعیه تاکید شده است: اینک جهان اسلام و مسلمانان با حفظ و تقویت اصول دین و اتحاد و وحدت و همدلی هر چه بیشتر خود با همدیگر و دفاع از حقوق اولیه انسانیت و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از این گونه فجایع و جنایات بر سر مستکبران و عوامل و اذناب دست نشاندۀ آنان فریاد می زنند.
با توجه به این جنایات و نیز تعرض به قبلۀ اول مسلمین و استمرار انتفاضه سوم فلسطین و شهادت طلبی و مبارزه جوانان فلسطینی و نیز به منظور محکومیت جنایات علیه مسلمانان میانمار و سکوت معنادار مجامع بین المللی در برابر این جنایات، جمعۀ این هفته ( ششم مـرداد مـاه) مردم مؤمن، انقلابی و خداجوی استان البرز، در مصلی های سراسر استان بعد از اقامۀ نماز جمعۀ در محکومیت این گونه جنایات و فجایع تظاهرات کرده و خشم انقلابی خود را علیه استکبار جهانی فریاد خواهند کرد.
این تظاهرات اعتراض آمیز در کرج مرکز استان پس از اقامۀ نماز جمعۀ این هفته، از مصلی نماز جمعه کرج، آغاز شده و تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهایی در محکومیت جنایات علیه مسلمانان در فلسطین و میانمار به سوی آستان مقدس امامزاده حسن «علیه السلام» حرکت خواهند کرد.
8029/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری

نظر شما