شناسهٔ خبر: 20550422 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امیر موسوی:

تمام «نقاط حساس دشمنان» تحت اشراف اطلاعاتی ایران است/ هر زمان بخواهیم آنها را هدف قرار می‌دهیم

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تمام نقاط حساس دشمنان تحت اشراف اطلاعاتی ما قرار دارد و هر زمان بخواهیم آنها را مورد هدف قرار می‌دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر سیدعبدالرحیم موسوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ما هم اکنون در مناطق مورد نظر اشراف اطلاعاتی کامل داریم و اگر سرعت عمل برادران در هدف قراردادن محله های داعش در دیرالزور را می بینیم به دلیل این است که نیروی قدس چندین هدف را در اختیار آنان قرار می دهد.

موسوی افزود: امروز تمام نقاط حساس دشمنان تحت اشراف اطلاعاتی ما قرار دارد و هر زمان بخواهیم آنها را مورد هدف قرار می دهیم، این اقتدار و اعتماد به نفس و اعلام قدرت به دشمنان خدا، برآمده از شجره طیبه ای است که شهدای اطلاعات در دفاع مقدس غرس کردند و امروزاز آن بهره می‌بریم.
وی ادامه داد: دنیا بداند ما بر سر دین خود با هیچکس معامله نمی‌کنیم، بر سر ارزش های خودمان با هیچکس مذاکره نمی‌کنیم، ما از آرمان های خود سر سوزنی کوتاه نمی آییم و برای امنیتمان با احدی شوخی نداریم و جواب ترقه را با موشک خواهیم داد.

موسوی گفت: قدرتهای بزرگ در محاسبات خود بزرگ هستند، اما در محاسبات ما هیچ قدرتی بالاتر از خداوند وجود ندارد و به برکت ایمان به خداوند از هیچ قدرت ظاهری هراسی نداریم.

وی تصریح کرد: در مورد توطئه دشمنان هوشیار باشید، شک نکنید فرزندان ملت در نیروهای مسلح آنچه را که باید، انجام می دهند و کوچکترین نگرانی از نیروهای مسلح نداشته باشید اما تهدید همه جانبه است و دشمنان ما جدی اند و می فهمند که جمع انقلاب اسلامی با نظام سلطه در جهان ممکن نیست.

انتهای پیام/

نظر شما