شناسهٔ خبر: 20550117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هر دم از این باغ بری می‌رسد

چالش جدید تراکتور این بار با شکایت قلعه‌نویی

پس از مشکلات متعدد تیم فوتبال تراکتورسازی در فصل جدید مطالبات و شکایت قلعه‌نویی نیز به چالش جدید این تیم تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر قلعه‌نویی سرمربی فصل گذشته تیم تراکتورسازی تبریز بابت مطالباتش از این تیم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

مطالبات امیر قلعه‌‌نویی از یک و نیم فصل گذشته مربیگری در تیم تراکتورسازی حدود یک میلیارد تومان است و به همین دلیل وی بابت طلبش از این تیم به کمیته انضباطی شکایت و رونوشت آن را نیز به فیفا ارسال کرده است.

عدم صدور برگه خروجی قلعه‌نویی و پرداخت این مبلغ توسط باشگاه ذوب آهن به تیره شدن روابط تراکتورسازی و قلعه‌نویی منجر شده است که در نهایت به شکایت سرمربی سابق این تیم ختم شد.

امیر قلعه‌نویی در دو مقطع زمانی سرمربی تیم تراکتورسازی بوده است، نخستین حضور وی به فصل 91-1390 بازمی‌گردد که موفق شد تیم تراکتورسازی را به عنوان نایب قهرمانی برساند.

وی در حضور دومش در تبریز، این تیم را به عنوان سوم ایران و فینال جام حذفی کشور رساند، اما باز هم از کسب جام برای تراکتورسازی بازماند.

شکست تراکتورسازی در فینال جام‌حذفی کشور برابر نفت تهران، پایان همکاری قلعه‌نویی با تیم تراکتورسازی بود و این مربی با تیم ذوب‌آهن به توافق رسید و هدایت این تیم را در لیگ برتر دوره هفدهم برعهده خواهد داشت.

هدایت تیم تراکتورسازی در این فصل با یحیی گل‌محمدی است.

انتهای پیام/ح

نظر شما