شناسهٔ خبر: 20549342 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

هدف اصلی دشمن سست کردن پایه‌های خانواده است

گروه معارف: گرکانی با اشاره به اهمیت لزوم فرهنگ‌سازی، تبلیغ و تبیین معارف دینی و اخلاقی توسط مبلغان دینی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، گفت: از جمله اهداف اصلی دشمن در جامعه ما سست کردن پایه‌های خانواده است.

صاحب‌خبر -
فاطمه گرکانی، استاد دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، به نقش روحانیون در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره و فرهنگ‌سازی، تبلیغ و تبیین معارف دینی و اخلاقی توسط مبلغان دینی و روحانیون در این خصوص را مؤثر توصیف کرد.
وی افزود: مبلغین نقش راهنما در رسیدن جامعه به نقطه امن را برعهده‌ دارند و پشتیبان معنوی نظام‌های خانواده هستند.
هوشیاری در برابر آسیب‌های اجتماعی
گرکانی بر شیوه‌های خلاقانه و تأثیرگذار در این راستا تأکید و اظهار کرد: هدف دشمن سست کردن پایه‌های خانواده است و در این مسیر روحانیون با شیوه خلاقانه و تأثیرگذار می‌توانند پیام‌های خوبی را به جامعه انتقال دهند.
استاد دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: رسالت اصلی روحانیون ترویج اخلاق و دین و اجرا و احیای آن در جامعه و بین مردم است تا در برابر آسیب‌های اجتماعی با هوشیاری عمل شود.
گرکانی به پایین بودن سطح اطلاعات و معلومات دینی و فرهنگی آسیب‌دیدگان اجتماعی اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی فرهنگی و مدیریت صحیح باید دانش دینی، اجتماعی و مهارت‌های زندگی را ارتقاء دهیم.

نظر شما