شناسهٔ خبر: 20547242 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انتقاد مورینیو از پرداخت نجومی به فوتبالیست‌ها

71460

سرمربی منچستریونایتد معتقد است که برخی از باشگاه‌ها با پرداخت غیرمعقول به بازیکنان موجب شدند بازار نقل‌ و انتقالات دیوانه‌وار شود.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از گاتزتا دلواسپورت، در چند روز قبل اخبار عجیبی از نقل و انتقالات تیم ها شنیده شده است. منچسترسیتی پی در پی در حال خرید کردن است و پاری سن ژرمن قصد دارد مبلغ جالب توجهی به بارسلونا برای نیمار بپردازد. هم‌چنین گفته می‌شود تیم‌های رئال مادرید و موناکو بر سر قرارداد ۱۶۰ میلیون پوندی کیلیان ام‌باپه، به توافق رسیده‌اند. ژوزه مورینیو به انتقاد از این قراردادها پرداخت و گفت‌: برخی از باشگاه‌ها وجود دارند که پول زیادی به بازیکنان می‌دهند و موجب شدند که بازار نقل‌ و انتقالات احمقانه و دیوانه‌وار شود. در حال‌ حاضر بازار نقل‌ و انتقالات غیرقابل کنترل است ولی متاسفانه این حقیقتی است که باید با آن کنار آمد.

مورینیو در ادامه‌ درباره فعالیت‌های تیمش در فصل نقل‌ و انتقالات، گفت‌: ما دو بازیکن به نام‌های لیندلوف و لوکاکو به خدمت گرفته‌ایم و دو بازیکن دیگر نیز می‌خواهیم. یک هافبک و یک مهاجم کناری در اولویت ما قرار دارند  ولی من هیچ وقت عادت ندارم که درباره بازیکنان دیگر صحبتی کنم.

او درباره دیدار با بارسلونا که بامداد پنج‌شنبه برگزار می‌شود گفت: سابقه دیدارهای زیادی با بارسلونا دارم. زمانی که سرمربی رئال مادرید شدم، بارسلونا در اسپانیا قدرت را در اختیار داشت و آن‌جا دیدارهای حساسی با این تیم داشتم. خوشبختانه ماتا و هررا دو بازیکن ما از بند مصدومیت رها شدند و این اخبار خوبی برای ما بوده است و باید تاکید کنم اردوی خیلی خوبی در آمریکا داشتیم و به اهدافی که می‌خواستیم رسیدیم.

انتهای پیام

نظر شما