شناسهٔ خبر: 20546529 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مورینیو: احساساتی نیستم اما رفتن رونی مرا منقلب کرد

منبع: تسنیم

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید که حسرت از دست دادن کاپیتان سابق تیمش که تابستان امسال راهی اورتون شد را می‌خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق،  ژوزه مورینیو اعتراف کرد که شخصاً خواهان ماندن وین رونی در منچستریونایتد بوده و زمانی که او از جمع شاگردانش جدا رفت، احساساتی شده است.

مورینیو درباره رونی که برای فرار از نیمکت‌نشینی در اولدترافورد و به دست آوردن زمان بیشتر بازی راهی تیم سابقش اورتون شد، گفت: دلم برای رونی واقعاً تنگ شده است. رونی پسر فوق‌العاده‌ای است. من معمولاً از آن دسته کسانی نیستم که در شغل‌شان احساساتی می‌شوند اما رفتن رونی واقعاً مرا منقلب کرد.

آقای خاص ادامه داد: مطمئنم که رونی برای اورتون بازیکنی بسیار خوب و تأثیرگذار خواهد بود و اورتون هم به او کمک خواهد کرد. او لیاقت چیزی که به دست آورده است را داشت. با اینکه دوست داشتیم اینجا در کنار ما بماند، به نظرش برای رفتن از تیم احترام و او را آزاد گذاشتیم. ما به تصمیم او احترام گذاشتیم خوشحال باشیم. به او اجازه دادیم برود تا بتواند شانس خود را برای حضور در تمام بازی‌های تیم بعدی‌اش امتحان کند،‌ برای تک‌تک دقایقی که فکر می‌کنم به آنها نیاز داشت. ما اینجا به نظر بازیکنان‌مان احترام می‌گذاریم و اگر کسی بخواهد برود، راه رفتنش را هموار می‌کنیم.

نظر شما