شناسهٔ خبر: 20540996 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مسجد صنیع‌الدیوان میزبان مراسم یادبود عملیات مرصاد + عکس

گروه خبرنگاران نبأ: مراسم یادبود عملیات مرصاد از دوم تا پنجم مردادماه در مسجد حاج حسین صنیع‌الدیوان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم یادبود عملیات مرصاد از دوم تا پنجم مردادماه با حضور علاقه‌مندان پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد حاج حسین صنیع‌الدیوان برگزار می‌شود.
طی برنامه‌ریزی به عمل آمده این مراسم دوشنبه، دوم مردادماه با حضور محمود لولاچیان از بازاریان مذهبی تهران و با روایتگری و خاطره‌گویی حسین یکتا و مداحی امیر عباس از ذاکرین اهل‌بیت(ع) انجام گرفت. همچنین طی این مراسم از تعدادی از خانواده شهدای این عملیات با اهدای تندیس تجلیل به عمل آمد.
این مراسم طی سوم مرادماه با اکران فیلم ماجرای نیمروز(بهترین فیلم و برنده سه سیمرغ بلورین جشنواره فجر) با حضور عوامل سازنده فیلم، چهارم مردادماه با اجرای هنری و پنجم مردادما با اختتامیه و با روایتگری امیر سرتیپ غلامحسین دربندی و با حضور خانواده‌های شهدای عملیات مرصاد انجام می‌شود.
یادآور می‌شود، از بخش‌های جنبی این یادواره برپایی غرفه عکاسی دفاع مقدس، گالری عکس عملیات مرصاد و نمایشگاه تجسمی دفاع مقدس است.
همچنین حضور در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و مسجد حاج حسن صنیع‌الدیوان در خیابان وحدت اسلامی، خیابان شهید بشیری قرار دارد و این مراسم پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
محمدحسین انصاری

نظر شما