شناسهٔ خبر: 20537038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار ایلام:

دستگاههای اجرایی استان باید برای استقبال از اربعین 96 آمادگی کامل داشته باشند

استاندار ایلام روز دوشنبه در نشست ستاد اربعین استان با تاکید بر آمادگی دستگاههای اجرایی استان در استقبال از زائرین اربعین حسینی خواستار برطرف کردن نقاط ضعف سال های گذشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ; محمد رضا مروارید اظهار داشت:: 108 روز به اربعین 96 باقیمانده و با توجه به اینکه در فاصله 2 هفته به این روز امکان اجرای پروژه های زیرساختی میسر نیست، تنها حدود 90 روز فرصت داریم تا آخرین اقدامات را برای پیشبرد طرح های زیرساختی در حوزه های مختلف انجام دهیم.
وی اضافه کرد: دولت بزودی مبلغی را برای تامین نیازهای دستگاه های اجرایی استان در حوزه اربعین اختصاص خواهد داد که می تواند بخشی از مشکلات اعتباری ارگان های مسئول را برطرف و روند کار با سرعت بیشتری پیگیری شود.
استاندار ایلام یکی از مشکلات سال گذشته در مهران را تعدد دست فروشان و همچنین حرکت موتورسیکلت سواران و وانت بارها در شهر و مسیر پل زائر تا پایانه ذکر کرد و از شهرداری این شهر خواست نسبت به ساماندهی این وضعیت اقدام کند.
مروارید ادامه داد: مشکلی در زمینه تامین آب پایانه وجود ندارد ولی در بخش توزیع باید امسال هماهنگی بیشتری از سوی مسئولان ذیربط وجود داشته باشد، ضمن اینکه بانک های عامل نیز باید در اربعین 96 همراهی بیشتری برای تامین نیازهای زائران در مرز مهران داشته باشند.
وی  گفت: تردد اتباع افغانی از مرز مهران امسال نیز ممنوع است ولی با توجه به تجربه سالیان گذشته باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود آنها به استان صورت گیرد.

 

نظر شما