شناسهٔ خبر: 20536838 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تامین روشنایی و احداث پاتوق محله در نقاط بی دفاع شهری منطقه 7

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح تامین روشنایی و احداث پاتوق محله در نقاط بی دفاع شهری سطح منطقه با هدف ارتقاء آرامش و رفاه شهروندان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، رضا مددی با اعلام این مطلب افزود: بیش از 24 نقطه بی دفاع در معابر اصلی سطح منطقه از قبیل بزرگراه های شهید صیاد شیرازی و امام علی(ع) شناسایی شده است که طرح تامین روشنایی این معابر را با احداث پایه چراغ در راس اقدامات  این معاونت قرار داده ایم.
وی خاطرنشان کرد: احداث 12 پاتوق محله در سطح منطقه با هدف  افزایش زیبایی منظر شهری، ارائه خدمات رفاهی و افزایش تعامل اجتماعی شهروندان در اولویت برنامه های اداره زیباسازی در سال جاری گنجانده شده است.
به گفته معاون شهردار منطقه 7 نورپردازی پل شهدای سبلان در بزرگراه امام علی(ع)، نورپردازی زیر پل مسیل باختر در خیابان خضری (قدس) و نورپردازی بوستان اندیشه از جمله اقدامات است که در راستای شناسایی نقاط بی دفاع شهری در سطح منطقه انجام شد.
وی در ادامه با اشاره به اجرای نقاشی دیواری در  نقاط مرزی منطقه، یادآور شد: در راستای افزایش  زیبایی منظر شهری در نقاط و معابر  مرزی منطقه در مرحله اول کلیه نقاطی که دارای قابلیت نقاشی دیواری  هستند، بررسی  و شناسایی، که طی مذاکره با سازمان زیباسازی مقرر شد، با همکاری  و مشارکت  آن سازمان نسبت به اجرای نقاشی دیوارهای جدید و یا  ترمیم نقاشی های قدیمی  بر اساس شناسایی  صورت گرفته در  نقاط و  معابر  مرزی منطقه  اقدام شود.

نظر شما