شناسهٔ خبر: 20535485 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

کودکان مناطق محروم را با لوازم التحریر ایرانی به مدارس بفرستیم

«کمپین ملی کیف مهربانی» که برای دومین سال پیاپی برگزار می شود تلاش دارد با تهیه لوازم تحصیل کودکان نیازمند از عدم تحصیل آنها جلوگیری نماید.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه 598، بر اساس پیش بینی های انجام شده و در صورت تأمین اعتبار مالی بنیاد خیریه آلاء قرار است، 18 شهریور ماه امسال به مناسبت عید غدیر خم، تعداد زیادی بسته شامل کیف، وسایل آموزشی و بهداشتی ایرانی به افراد نیازمند در روستاهای مناطق محروم اهدا شود.
 
طرح «کمپین ملی کیف مهربانی» که ماحصل تجربه بیش از 10 سال فعالیت بنیاد خیریه آلاء در حوزه فعالیت های انسان دوستانه است، با خرید انبوه از تولید کنندگان داخلی، به اشتغال حدود 10 نفر به ازای هر 1000 بسته، از کارگران کارگاه های تولید کیف، لوازم و التحریر و ... کمک می کند.
 
بر این اساس، با فراخوان صورت گرفته از سوی بنیاد خیریه آلاء خیرین سرتاسر کشور با ارسال کمک های نقدی خود کمک شایانی در تأمین وسایل تحصیل کودکان نیازمند انجام می دهند و از سوی دیگر با خرید کالای ایرانی، چرخ رونق تولید کارگاه های ایرانی را به حرکت در می آورند. هزینه تهیه این بسته برای خیرین 60 هزار تومان بوده که شامل یک عدد کیف و 14 قلم از لوازم التحریر و لوازم بهداشتی است که به دلیل خرید انبوه و امضای قرارداد با تولید کننده با 60 درصد تخفیف تهیه شده است.
 
علاقه مندان می توانند از طریق سایت بنیاد به آدرس www.ala.org.ir از فعالیت های این بنیاد و «کمپین ملی کیف مهربانی» مطلع شوند و همچنین از طریق واریز کمک های نقدی خود به شماره کارت 5041727010002176 به نام مرکز خیر ماندگار بنیاد آلاء در این طرح فرهنگی خیّرانه مشارکت نمایند.
 

نظر شما