شناسهٔ خبر: 20535110 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

ورزش جهان

صاحب‌خبر -

آب‌بازی بعد از لغو بازی دوستانه| پس از لغو دیدار دوستانه بین دو تیم کوئینز پارک‌رنجرز انگلیس و یونیون برلین آلمان به دلیل نامساعد بودن وضع زمین بازی که در پی بارندگی، آب زیادی در آن جمع شده بوده، بازیکنان دو تیم در حرکتی جالب اقدام به سُر خوردن دسته‌جمعی روی چمن پر از آب کردند.
توزیع بلیت‌های رایگان در جام‌جهانی 2018| روزنامه ایزوستیای روسیه به نقل از آلکسی سوروخین، مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام‌جهانی 2018 از موافقت فیفا با توزیع بلیت‌های رایگان برای افراد معرفی‌شده، خبر داد. آلکسی سوروخین در این رابطه به روزنامه روسی گفت: به احتمال بسیار فراوان طرح بلیت‌های رایگان در جام‌جهانی 2018 عملیاتی شود. به نظر می‌رسد افراد آسیب‌پذیر می‌توانند ستاره‌های فوتبال جهان را از نزدیک تماشا کنند. در این رابطه با فیفا مذاکره کردیم و تصمیم نهایی را آنها می‌گیرند.
من‌سیتی در فصل جدید پیراهن بازیافتی می‌پوشد| تیم فوتبال منچسترسیتی در اردوی پیش‌فصل خود در لس‌آنجلس از پیراهن دوم جدیدش برای فصل آینده رونمایی کرد که این لباس صرف‌نظر از رنگش، یک نکته جالب دیگر داشت. این پیراهن که رنگ آن برگرفته از رنگ پیراهن من‌سیتی در شب قهرمانی‌اش در جام حذفی‌ سال 1956 است، پارچه‌ای است که از بازیافت بطری‌های پلاستیکی تهیه شده است. شرکت نایک برای تولید این پیراهن‌ها از فناوری پیشرفته‌ای بهره برده که در آن از بازیافت هر 16 بطری پلاستیکی یک دست پیراهن و شورت ورزشی تهیه شده است.
احتمال تبانی در ۳ مسابقه ویمبلدون|‌ واحد بررسی تخلفات در تنیس اعلام کرد که ۳ مسابقه ویمبلدون که در این ماه انجام شد به دلیل احتمال تبانی مورد بررسی قرار می‌گیرد. این سازمان دو بازی در مرحله مقدماتی ویمبلدون و یک بازی در مرحله اصلی این رقابت‌ها را بررسی خواهد کرد. دلیل این مسأله کشف سرنخ‌هایی از شرط‌بندی در این بازی‌هاست.
رونالدو سکوتش را شکست: می‌مانم| کریستیانو رونالدو به علت تخلفات مالیاتی در آستانه محکومیت و رفتن به زندان بود و به علت عدم حمایت کافی رئال، قصد ترک این تیم را داشت. شایعات درباره جدایی رونالدو سروصدای زیادی در رسانه‌های جهان به راه انداخت اما درنهایت اعلام کرد در مادرید باقی خواهد ماند. رونالدو گفته است: «بردن جام‌های بزرگ با باشگاهم در فصل گذشته فوق‌العاده بود، همان‌طور که مقام‌های انفرادی عالی بود. تکرار آنها خیلی خوب خواهد شد.»

نظر شما