شناسهٔ خبر: 20534916 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

قاتل اهلی آبان‌ماه می‌آید

صاحب‌خبر -

شهروند| تهیه‌کننده قاتل اهلی، جدیدترین فیلم مسعود کیمیایی از تدوین دوباره فیلم و اکران آن در آبان‌ماه خبر داد. این فیلم که ‌سال گذشته و در جریان سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر باعث بروز جنجال، حواشی و درگیری‌هایی میان مسعود کیمیایی و منصور لشکری قوچانی شد، بعد از تدوین دوباره منتظر اکران است و مخاطبان و علاقه‌مندان سینمای کیمیایی منتظرند نتیجه کار این فیلمساز کهنه‌کار را در آخرین فیلمش ببینند.
منصور لشکری‌ قوچانی، تهیه‌کننده این فیلم که در چند روز اخیر بارها عنوان کرده که مشکلاتش با کیمیایی برطرف شده است، درباره اکران قاتل اهلی می‌گوید: پروانه نمایش قاتل اهلی صادر شده و در تلاش هستیم تا آبان‌ماه فیلم اکران شود. از آنجایی‌که فیلم جای بحث بسیاری دارد و به یکی از موضوعات اجتماعی روز می‌پردازد، این قابلیت را دارد که جلسات نقد و بررسی با حضور دانشجویان و اساتید در دانشگاه برگزار شود و ما از این اتفاق استقبال می‌کنیم تا پیش از اکران عمومی در دانشگاه‌ها به نمایش درآید.
این تهیه‌کننده سینما درباره تدوین مجدد فیلم و برطرف شدن مشکلاتی که با مسعود کیمیایی در این زمینه داشت نیز اظهار کرد: ما 21 ساعت راش داریم که از آن می‌توان چند نسخه فیلم متفاوت تدوین کرد، اما من و آقای کیمیایی با هم به یک نقطه مشترک رسیدیم و تدوین نهایی که مدنظر هر دو نفر قرار گرفت، انجام شد. در مجموع حاصل کار فیلم خوبی است و فکر می‌کنم که مخاطبان از دیدن آن لذت ببرند.

نظر شما