شناسهٔ خبر: 20534876 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جریمه ۸۰ هزار دلاری فدراسیون فوتبال به خاطر اسم تیم‌ها

فتاحی: سیاه‌جامگان و پدیده در ثامن بازی می‌کنند/ مراسم برترین‌ها ۱۰ مرداد برگزار می‌شود

71572

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید پس از بررسی‌های نماینده هیات فوتبال استان خراسان رضوی، احتمالا دیدارهای سیاه جامگان و پدیده در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد برگزار شود.

صاحب‌خبر -

سعید فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جریمه ۸۰ هزار دلاری فیفا به خاطر تشابه اسمی تیم‌های ایرانی تصریح کرد: البته به این شکل نبوده که به خاطر تشابه اسمی این جریمه برای ما به وجود بیاید. برای مثال ما اعلام کرده بودیم که تیم داماش ایرانیان دیگر وجود ندارد ولی آن‌ها با چک کردن سایت‌ها فهمیدند که تیمی با این نام در لیگ دو بازی می‌کند یا مثلا برق شیراز که شرایطش را برای فیفا اعلام کرده اما تیم دیگری به نام برق جدید شیراز در لیگ دو بازی می‌کرد. این مسائل باعث شد که ما جریمه شویم.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که صادق درودگر و منصور قنبرزاده با چه عنوانی عضو هیات رییسه سازمان لیگ شده‌اند، گفت: آن‌ها به عنوان دو کارشناس هیات رییسه انتخاب شدند. همچنین سعید آذری به عنوان نماینده تیم‌های لیگ برتری در هیات رییسه حضور دارد. قبلا منصور قنبرزاده به عنوان نماینده تیم‌های لیگ برتری حضور داشت که چون سمتی در باشگاه ندارد، دیگر در این پست حضور ندارد.

فتاحی درباره ورزشگاهی که تیم‌های مشهدی باید برای دیدارهای لیگ برتری در آن به میدان بروند خاطرنشان کرد: ما نماینده هیات فوتبال را به ورزشگاه ثامن فرستادیم. به نظر می‌رسد که چمن ورزشگاه خیلی بهتر شده و قرار است برای ورزشگاه یک اسکوربرد متحرک نصب کنند تا تنها در بازی‌های لیگ برتری از آن استفاده شود. البته هنوز منتظر نامه هیات فوتبال هستیم تا چمن ورزشگاه را تایید کند. اگر این مسائل حل شود، مشکلی برای برگزاری دیدار در ورزشگاه ثامن‌الائمه وجود ندارد.

او افزود: من از تمام باشگاه‌ها تقاضا دارم که مانند سال گذشته با سازمان لیگ، نیروی انتظامی و باقی دست‌اندرکاران برگزار کننده لیگ برتر همکاری داشته باشند. از مدیران عامل باشگاه‌ها هم می‌خواهم که امکانات سخت‌افزاری برای برگزاری هر چه بهتر دیدارهای لیگ برتر را فراهم کنند و به حد استاندارد برسانند چون اگر ما چمن و توپ استاندارد داشته باشیم، می‌توانیم پیشرفت کنیم.

فتاحی در پاسخ به این سوال که مراسم برترین‌های لیگ شانزدهم در چه تاریخی برگزار می‌شود اظهار کرد: ما برنامه‌ریزی کرده بودیم که ۳۰ تیر دیدار سوپر جام برگزار شود و یکم مرداد در برج میلاد مراسم برترین‌ها را برگزار کنیم اما به خاطر دیدار داربی آلمان، ناهماهنگی‌هایی به وجود آمد و در نهایت این مراسم در این روز لغو شد چون سالنی بهتر از سالن برج میلاد در تهران وجود نداشت و اگر ما می‌خواستیم مراسم را چهارشنبه شب برگزار کنیم، برخی از تیم‌های ما روز بعد از مراسم، بازی داشتند؛ بنابراین تصمیم گرفتیم که این مراسم را سه‌شنبه هفته آینده (۱۰ مرداد) در سالن برج میلاد برگزار شود.

سعید فتاحی در پایان از تمام کسانی که در مراسم یادبود درگذشت پدرش حضور پیدا کردند، تشکر کرد.

انتهای پیام

نظر شما