شناسهٔ خبر: 20534698 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سمندLX ارزان شد

منبع: تسنیم

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: ممنوعیت واردات خودرو توسط شرکت های متفرقه و مشکلات ثبت سفارش خودرو باعث شده تا خودروهای وارداتی ۵ تا ۱۵ میلیون تومان گران شوند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش مشرق، سعید موتمنی، با اشاره به اینکه ممنوعیت واردات خودرو توسط شرکت های متفرقه و مشکلات ثبت سفارش خودرو باعث شده تا بازار با رشد ۳ تا ۵ میلیونی قیمت خودروهای وارداتی روبه رو شود، اظهارداشت: در حال حاضر قیمت سراتو از ۱۴۱ میلیون تومان به ۱۴۶ میلیون تومان و النترا از ۱۴۵ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه قیمت سورنتو هم از ۲۴۵ میلیون تومان به ۲۶۰ میلیون تومان رسیده است، افزود: پیش بینی این اوضاع را از چند ماه پیش که قرار شد شرکت های متفرقه امکان واردات خودرو را نداشته باشند داشتم زیرا نمایندگی های رسمی امکان پاسخ دادن به تمام نیاز بازار خودروهای وارداتی را ندارند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در مورد بازار خودروهای داخلی هم گفت: شرکت‌های خودروساز هنوز مجوز شورای رقابت را اجرایی نکرده اند اما بازار همچنان با قیمت دو نرخی خودروها مواجه است. البته باید بگویم تنها خودرویی که طی روزهای اخیر به دلیلی عرضه زیاد ارزان شده سمند ال ایکس است به نحوی که قیمت این خودرو از ۳۱ میلیون ۷۰۰ هزار تومان به ۳۱ میلیون تومان رسیده است.

نظر شما