شناسهٔ خبر: 20533981 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

پیش بازی دیدار تراکتورسازی و استقلال خوزستان/

تراکتور یحیی در گام اول به مصاف گواردیولا می رود

نصر: تراکتورسازی تبریز در فصل جدید لیگ برتر کشور و در گام اول به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ورزشی نصر؛ تراکتورسازی تبریز با هدایت جدید یحیی گلمحمدی قرار است در گام اول فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور پنجشنبه 5 مرداد میهمان تیم استقلال خوزستان عبدالله ویسی باشد.

این مصاف در حالی است که هر دو تیم بعد از اتمام فصل گذشته تغییراتی زیاد و چالش های زیادی در خود دید.

تراکتورسازی چوب بی مسئولیتی مدیران گذشته را خورد
تراکتورسازی تبریز فصل گذشته وارد چالش بزرگی در فصل نقل و انتقالات زمستانی شد. پس از این که از سوی فیفا تراکتورسازی تبریز به دلیل پرداخت نشدن مطالبات ژائو ویلا از جذب بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی محروم شد خبر محرومیت این تیم پرشور در فصل نقل و انتقالات تابستانی هم اعلام شد و مشخص شد سرخپوشان تبریزی تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستان ۲۰۱۷ از جذب بازیکن محروم خواهد بود و نمی‌توانند تا شروع زمستان ۲۰۱۸ بازیکنی را جذب کند.

مسئولین باشگاه تراکتورسازی برای نگه داشتن تراکتورسازی در فضای امن باید با داشته های خود تمدید قرارداد می کرد، بازیکنانی چون مهدی شریفی، فرزاد حاتمی، جاسم کرار، محسن بنگر، محمد نوری، محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، لوسیانو ادینیو و سینا عشوری جزء بازیکنانی بودند که تنها راه فرار باشگاه از حاشیه های احتمالی بود.
از این بین محمد رضا اخباری دروازبانی تنها سنگربان مطمعا چند ساله تراکتورسازی بود با اتمام سربازی خود از این تیم جدا شد؛ بازیکنانی چون لوسیانو ادینهو و جاسم کرار ، محسن بنگر و سعید آقایی هم از این جدا شدند تا لیست با تجربه های تراکتورسازی به حداکثر برسد.

بعد از نهایی شدن آمدن یحیی گل محمدی به تراکتورسازی 7 بازیکن جدید و جوان از تیم های پایه تراکتورسازی به تمرینات بزرگسالان اضافه شدند و قرار شد جای با تجربه های این تیم را بگیرند.
مهدی محمدیان، رضا سیف احمدی، علی اسماعیلی، امیر اسدزاده، حامد حسینعلی زاده، رضا عبدی و محمدرضا آزادی بازیکنان جوانی هستند که قرار شده است در تیم پرشورهای تبریزی خود نمایی کنند تا فضای مناسب برای معرفی بازیکنان جدید و جوان فوتبال کشور محیا شود.

حال تراکتورسازی تبریز با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و بازیکنانی جویای نام به هدایت یحیی گل محمدی وارد لیگ جدیدی از فوتبال کشور شده اند.

 

استقلال خوزستان با لشکری از ورودی ها و خروجی ها
استقلال خوزستان با هدایت عبدالله ویسی پس از قهرمانی در رقابت های لیگ پانزدهم با مشکلات مالی مواجه شد و فصل گذشته برای این تیم در شرایطی سپری شد که خبرهای این تیم حول مشکلات مالی جریان داشت.

لاینحل ماندن این مشکلات باعث شد تا بسیاری از بازیکنان ارزشمند این تیم، ساز جدایی کوک کنند و در فصل پیش رو عبدالله ویسی تیم جدید را آماده ی رقابت ها کرده است؛ ویسی موسی کولیبالی، طالب ریکانی، میثم دورقی و حکیم نصاری را به تیم بازگردانده و با حفظ برخی بازیکنان فصل گذشته در شرایطی وارد فصل بعدی مسابقات می شود که 21 بازیکن خود را نظیر بیت سعید، طیبی، شیرزادی، ماهینی و .. را از دست داده است.

میثم دورقی، طالب ریکانی، رضا مرادی، سعید زارع، حسین صادقی، موسی کولیبالی، محمد علی فرامرزی، حکیم نصاری، عقیل کعبی، سلمان بحرانبی، وحید شیخ ویسی، گودرز داوودی ، ابوالفضل اعلایی بازیکنانی هستند که ویسی برای فصل جدید آماده سازی کرده است.

 

تاریخچه دیدارها/ هتریک بردهای تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان
تراکتورسازی تبریز در مجموع هفت بار مقابل استقلال خوزستان قرار گرفته است که از این بین سه برد برای تراکترسازی رقم خورده است و بقیه دیدارها با تساوی تمام شده است.
سال گذشته اولین دیدار تراکتورسازی در هفته اول مقابل استقلال خوزستان بود  که با تساوی دو بر دو به اتمام رسید و در بازی برگشت تراکتورسازی با نتیجه یک بر صفر پیروز دیدار شد.
در سال 94-95 هم هر دو بازی رفت و برگشت این دو تیم با تساوی به کار خود پایان داده بودند.

در سال 93-94 دیدار رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به اتمام رسید و در بازی برگشت تراکتورسازی با نتیجه سه بر صفر پیروز دیدار شد و در نهایت اولین دیدار دو تیم در سال 92-93 با نتیجه چهار بر یک تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه غدیر اهواز این تیم را در هم کوبید.

گزارش از شهریار عزیزی

انتهای پیام/

نظر شما