شناسهٔ خبر: 20531544 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

عاملان قتل پيرزن تنها محاكمه مي‌شوند

روزنامه جوان

زن و مردي كه متهم هستند، پيرزن تنهايي را به خاطر سرقت اموالش به قتل رسانده‌اند، به زودي در دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه مي‌شوند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار ما، اين حادثه روز 29 دي ماه سال قبل رخ داد كه در جريان آن زن سالخورده‌اي در خانه‌اش حوالي خيابان نواب به قتل رسيد. بررسي‌هاي محل حادثه حكايت از آن داشت كه عامل يا عاملان حادثه پس از سرقت اموال زن تنها او را به قتل رسانده‌اند. در نخستين گام، زن همسايه كه موضوع را به مأموران پليس خبر داده بود، گفت: كنترل تلويزيون مقتول خراب بود به همين دليل وي صبح كنترل تلويزيونش را براي بردن به تعميرگاه به من داد. ساعتي قبل وقتي به خانه‌اش برگشتم، متوجه شدم در خانه‌اش تخريب شده است. هرچقدر او را صدا زدم، جوابي نشنيدم تا اينكه از شيشه شكسته پنجره خانه‌اش جسد او را داخل پذيرايي‌اش ديدم و به پليس خبر دادم‌. مأموران در بررسي‌هاي فني متوجه تناقض‌گويي‌هاي زن همسايه شدند‌. همچنين دوربين‌هاي مداربسته داخل كوچه نشان مي‌داد، وي در روز حادثه چند بار به خانه مقتول رفت و آمد داشته است.
بنابراين وي مورد بازجويي‌ها فني قرار گرفت و به قتل زن تنها با همدستي مرد ديگري به نام داوود اعتراف كرد.
 
وي گفت: مدتي قبل يكي از آشنايان را براي كار نظافت‌خانه به مقتول معرفي كردم. داوود چند بار براي نظافت به خانه مقتول رفت تا اينكه چند روز قبل نقشه سرقت از خانه مقتول را طراحي كرد. روز حادثه من در را باز كردم و داوود براي سرقت وارد خانه مقتول شد. او دهانش را بست تا سر و صدا نكند كه فوت كرد.
داوود پس از دستگيري به قتل اعتراف كرد و مدعي شد كه قصد قتل نداشته و زن تنها به صورت اتفاقي به قتل رسيده است. دو متهم پس از صدور كيفرخواست به زودي در دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه مي‌شوند.

نظر شما