شناسهٔ خبر: 20530939 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

راه را گم کرده ايم

کارلو آنجلوتي يکي از بزرگترين رهبران فوتبال جهان است او سر مربي موفق بهترين باشگاه هاي جهان نظير چلسي و يوونتوس و ميلان و پاري سن ژرمن و رئال مادريد و بايرن مونيخ بوده و هست .

صاحب‌خبر -

 تورج عاطف

 

کارلتو که لقب منحصر به فرد او است به خوش خلقي و آرامش مشهور است او ديدگاهي با نقطه نظر اقتدار با حربه احترام و درک دارد و مي گويد : وقتي قرار است اسبي را براي پرش از روي مانع آموزش دهيم دو کار مي توانيم بکنيم . اولين راه به پشت اسب برويم و به او شلاق بزنيم و کار دوم اين است که آن سوي مانع برويم و هويجي در دست بگيريم ولي بدي روش دوم اين است که ممکن است وقتي به اسب شلاق مي زنيم لگدي از او بخوريم و اسب از مانع هم نپرد ! من مربي اسبها نيستم من سر مربي گروهي از با استعداد ترين افراد جهان با بيشترين فشار روحي و جسمي و انتظارات بالا هستم به همين دليل روش دوم را انتخاب مي کنم "

رفتارهاي اين روزها در پرسپوليس در جامعه عجيب و پر از سو رفتار عجيب نيست جوانان پرسپوليس چون بسياري از جوانهاي اين ديار هستند که با بحران فرهنگي در کنار ديگر بحران ها مواجه هستند بحران فرهنگي که ناشي از متولياني است که مهمترين آنها رسانه ها هستند و در راس آن صدا و سيمائي که سلبريتي هاي آنها دو گانه هائي چون آزاده نامداري و الهام چرخنده و..هستند !!! سريال ماه رمضانش ش را به يک باره به گونه اي ديگر پايان مي برد ؟

عاشق تکراري هائي چون ورزش و مردم است و در اين بين برنامه 90 بحران ساز ترين برنامه براي فوتبال از بعد اخلاقي است از سوي ديگر رسانه اي که سينمايش بالاترين فروشش فيلمهائي چون 50 کيلو آلبالو و نهنگ عنبر است و سريال هاي خانگي اش عاشقانه و...

جامعه ما دروغ را ارج مي نهد و بي حوصله است و راه درست را دو گانه بودن مي داند و توقع زياد خصيصه مهم جوانان امروز است و. حکايت آموزش و پرورش ما شده فروش سوالات و کنکور فرمايشي و سرانه مطالعه هم چيزي نزديک چند ثانيه ..

در اين بين برانکو در مورد رفتار بازيکنانش چه بايد بکند ؟آيا بايد شلاق به دست بگيرد يا هويچ؟ بازيکنان پرسپوليس اعتراض دارند همان گونه که طرفداران به مديريت اعتراض دارند که چرا با آن همه بدهي باز هم بايد براي گوليج و ماريج و احتمالا در آينده براي بنکستون جريمه مي شوند ؟ طرفداران اعتراض دارند که چرا دو اوکرايني آمدند و چرا رفتند ؟ طرفداران در مورد رفتار تحقير آميز سامانه اعتراض دارند ؟ طرفداران سراغ 60 ميليارد تومان معادل نزديک به 15 ميليون دلار در آمد زائي اعتراض دارند که معاون وزير ورزش مي گويد به جائي رفته است( کجا ؟) طرفداران از بخشش 15 ميليارد توماني به سامانه اعتراض دارند ؟ طرفداران به رفتارهاي طارمي هم اعتراض دارند اما در اين بين چرا از برانکو نقد مي شود ؟ او در طي اين 4 سال دو قهرماني و يک نايب قهرماني آورده و تيمش در بين 8 تيم برتر آسيا است . برانکو ضعيف نيست آن گونه که آنجلوتي هم نيست و نخواهد بود در اين بين نقد به برانکو براي چيست ؟ مديريت باشگاه در سکوت محض است ؟ چرا ؟ اين مديريت چاکرم و نوکرم چرا پاسخي نمي دهد ؟ باشگاه پول دارد اما دريافتي ندارد چرا ؟

 در اين بين انگار هدف انتقاد ها را گم کرديم برانکو کار خودش را خوب بلد است سر مربيگري فقط گردن کلفتي و توهين نيست در دنيا آنجلوتي اين را ثابت کرده است به نظر مي آيد ره گم کرده ايم چون هميشه

نظر شما