شناسهٔ خبر: 20530687 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت:

بیمارستان ۱۷۰ تخت خوابی خیرساز کهریزک ۲۶ ماه آینده افتتاح می شود

ری- معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت گفت: بیمارستان ۱۷۰ تخت خوابی خیرساز کهریزک ۲۶ ماه آینده افتتاح می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی ایازی شامگاه سه شنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی بیمارستان خیرساز «کهریزک» در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات اخیر سازمان نظام پزشکی، اظهار داشت: انتظار جامعه پزشکی و نیز عامه مردم از پزشکان افزایش نظارت بر اقدامات پزشکان متخلف است و منتخبین عزیز باید تمام تلاش خود را در جهت تحقق این مهم به کار بندند.

وی سپس به اوضاع درمان در کشور اشاره کرد و اصلی ترین هدف ما در دولت دوازدهم را جبران کمبود فضاهای بهداشتی و تخت بیمارستانی دانست و گفت: سعی ما بر این است که به ازای هر ۱۰۰۰ نفر ۲ تخت بیمارستانی در کشور داشته باشیم.

معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت سپس به بیمارستان خیرساز کهریزک اشاره کرد و گفت: این بیمارستان با ۱۷۰ تخت خواب در مدت ۲۶ ماه ساخته شود و امیدواریم، در هفته دولت سال ۹۸ این بیمارستان را افتتاح کنیم، جمعیت ۱۰۰ هزار نفری کهریزک نیاز به چنین بیمارستانی دارند و وجود این منطقه در مسیری که حوادث جاده ای فروانی در آن رخ می دهد، اهمیت ارائه مطلوب خدمات درمانی در آن را بیش از پیش خواهد کرد.

وی سپس تعرفه های این بیمارستان خیرساز را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: تعرفه امور درمانی این بیمارستان به صورت حداقلی محاسبه می‌شود تا ساکنان این منطقه با توجه به وضعیت مالی‌ خود، مشکلی از نظر پرداخت هزینه‌های درمانی نداشته باشند.

نظر شما