شناسهٔ خبر: 20530274 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مسئول بسیج سازندگی سپاه بروجن:

۲۰۰ دانش آموز بروجنی برای کمک به سازندگی دست به کار شدند

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان بروجن از افتتاح طرح هجرت ۳ با مشارکت ۲۰۰ نفر از دانش آموزان برای کمک در عرصه سازندگی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار لهراسب همایونی در گفتگو با کلار، اظهار داشت: طرح هجرت 3 صبح امروز طی مراسمی با حضور مسئولان و 200 نفر از دانش آموزان در مدرسه دکتر عزیزی بروجن افتتاح شد.

همایونی با اشاره به این که طرح هجرت سه به همت دانش آموزان در قالب بهسازی و مرمت مدارس اجرایی می‌شود، گفت: خط کشی صفوف صبحگاه، رنگ آمیزی کلاس ها، نقاشی دیوارها، دیوار نویسی و بهسازی فضای سبز از جمله فعالیت های دانش آموزان در این دوره خواهد بود.

وی غنی سازی اوقات فراغت جوانان، تقویت مبانی اعتقادی دانش آموزان، اشاعه توسعه فرهنگ و مشارکت جوانان در فعالیت های عمرانی، کمک به دولت در عرصه های سازندگی، اشاعه روحیه مسئولیت پذیری و حراست از امکانات آموزش و پرورش و مشارکت در ساخت و ساز و بهسازی مدارس از جمله اهداف طرح هجرت است.

همایونی ضمن بیان این که طرح هجرت به مدت یک ماه در بروجن ادامه دارد، خاطر نشان کرد: در این طرح  شش مدرسه با همکاری 50 دانش آموز خواهر و 150 دانش آموز برادر زیباسازی و رنگ آمیزی می شود.

وی با اشاره به ثبت نام و مشارکت ۲۰۰ دانش آموز در طرح هجرت، افزود: تمرین مشارکت در امور عمرانی، مسئولیت پذیری و تعهد به صورت عملی از برنامه های اصلی این طرح به شمار می رود.

همایونی اضافه کرد: این برنامه ها دانش آموزان را مسئولیت پذیر کرده و آنها را در برقراری ارتباطات اجتماعی و فراگرفتن مهارت های  نوین زندگی آماده می کند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بروجن ادامه داد: دانش آموزان در این طرح علاوه بر مهارت آموزی، اوقات فراغت خود را با کاری مفید و سازنده پر می‌کنند.

وی افزود: در برگزاری طرح هجرت 3 بسیج دانش آموزی، بسیج سازندگی سپاه و آموزش و پروش شهرستان بروجن همکاری دارند.

انتهای پیام/

نظر شما