شناسهٔ خبر: 20530086 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آروین سقز مغلوب شهرداری ساوه

رقابت های فوتسال جوانان لیگ برتر باشگاه های کشور در شهر رشت آغاز شد و آروین سقز نماینده کردستان در گام نخست با نتیجه 3 یر 2 مغلوب شهرداری ساوه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور با حضور تیم های شرکت کننده به مدت 8 روز در استان گیلان برگزار می شود.جوانان آروین سقز مغلوب تیم شهرداری ساوه

حامد جولایی افزود: این مسابقات از روز یکم مردادماه آغاز شد و 12 تیم شرکت کننده در دو گروه دیدارهای خود را به صورت منطقه ایی و مجتمع برگزار می کنند.

تیم آروین سقز به عنوان نماینده استان کردستان در گام نخست این رقابت به مصاف تیم شهرداری ساوه رفت و با نتیجه نزدیک 3 بر 2 مغلوب این تیم شد و اولین شکست را بدست آورد.

آروین سقز در گروه اول این مسابقات قرار دارد و با تیم‌های شهرداری رشت، مقاومت البرز، ستارگان طلایی زنچان، مقاومت قزوین، شهرداری ساوه، دبیری تبریز همگروه است.

در ادامه این رقابت ها نماینده کردستان در دومین دیدار خود در مقابل تیم ستارگان طلایی زنجان قرار می گیرد.

رقابت های فوتسال جوانان لیگ برتر باشگاه های کشور از یکم تا هفتم مردادماه در استان گیلان شهر رشت برگزار می شود و از هر گروه دو تیم به به مرحله بعد صعود خواهند کرد.


نظر شما