شناسهٔ خبر: 20529968 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل اجتماعی استانداری گلستان:

۲۰ گروه توانمندسازی زنان در شهرستان‌های گلستان راه اندازی شد

R41471/P41362/S6,70/CT11

مدیرکل اجتماعی استانداری گلستان به توانمندسازی زنان برای راه‎اندازی ۲۰ گروه در شهرستان‎ها اشاره کرد و گفت: براساس مصوبه‎های گذشته، در راستای مبارزه با آسیب‎های اجتماعی مرکز اورژانسی در ۵ شهرستان استان ایجاد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گمیشان، عبدالرضا چراغعلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت به گوشه گوشه کشور توجه دارد و این جلسه مبین این موضوع است و 75 روز پیش در خدمت رئیس سازمان بهزیستی بودیم و 8 مصوبه داشتیم و امروز با افتخار می‎گوییم با تلاش بهزیستی و مدیران محلی این 8 مصوبه اجرایی شد.

مدیرکل اجتماعی استانداری گلستان یادآور شد: براساس مصوبه‎های گذشته، در راستای مبارزه با آسیب‎های اجتماعی مرکز اورژانسی در 5 شهرستان اقدام شد. مقرر بود به منظور تعمیق حرفه‎آموزی بالای 14 سال به بهکوش یکی از مراکز زیر نظر بهزیستی توجه شود، که نسبت به این مهم اقدام شد.

چراغعلی به توانمندسازی زنان برای راه‎اندازی 20 گروه در شهرستان‎ها اشاره کرد و گفت: در شهرستان‎های گمیشان در 3 ماه نخست هیچ مورد ثبت شده طلاق نداریم.

وی تاکید کرد: در برخی موضوعات در شهرستان گمیشان نقص‎هایی وجود داشته و سن ازدواج باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و در شهرستان بندرترکمن و گمیشان آمیختگی بین علمای دینی و مدیران است و این از نقطه قوت این شهرستان‎ها به شمار می‎رود. امید داریم در خدمت‎گذاری به مردم این شهرستان‎ها و تحقق شعار دولت بتوانیم ثابت قدم باشیم.

فرماندار بندرترکمن هم در این جلسه گفت: متاسفانه به علت وجود بیکاری در شهرستان بندرترکمن و گمیشان این شهرستان دچار معضلات و مشکلات خاصی است.

فیروزی اظهار داشت: بندر ترکمن و گمیشان نیازمند کمک دولتمردان است و متاسفانه آمار معلولان در شهرستان بندرترکمن زیاد است.

وی یادآور شد: شهرستان‎های غربی به‌ویژه شهرستان‎های ساحلی دریای خزر از نظر اقتصادی وضعیت خوبی ندارد و در شهر بندرترکمن که 55 هزار نفر جمعیت دارد، شاید دو سوم به لحاظ درآمدی با مشکل رو‌به‌رو هستند.

انتهای پیام/

نظر شما