شناسهٔ خبر: 20529932 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رسانه های ایتالیایی گزارش دادند؛

توافق سردار آزمون با باشگاه لاتزیو

تهران- ایرنا- براساس گزارش رسانه های ایتالیایی،سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه روبین کازان روسییه برای انتقال به سری آ ایتالیا با باشگاه لاتزیو به توافق رسیده است.

صاحب‌خبر -

براساس گزارش اسکای اسپورتس، باشگاه لاتزیو با پدر آزمون به عنوان مدیر برنامه های این بازیکن به توافق رسیده است و نهایی شدن این قرارداد در انتظار توافق باشگاه روبین کازان است.
این گزارش می افزاید لاتزیو برای به خدمت گرفتن آزمون مبلغ 15 میلیون یورو را پیشنهاد کرده است، اما روبین کازان در ازای جدایی وی خواهان 20 میلیون یورو است. انتظار می رود دو طرف با مبلغ 18 میلیون یورو به توافق برسند.
تارنمای خبری مرکاتو 365 ایتالیا نیز نوشت؛ لاتزیو به شدت بدنبال جذب آزمون است. آزمون که اخیرا از روستوف به روبین کازان رفته است بار دیگر در تابستان امسال به یک باشگاه دیگر منتقل می شود.
طی روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره پیوستن مهاجم 22 ساله تیم ملی فوتبال ایران به لاتزیو به گوش می رسید، اما سردار که در روستوف توپ می زد، با روبین کازان قرارداد امضا کرد تا همچنان فوتبال خود را در روسیه ادامه دهد. در صورتی که انتقال آزمون به لاتزیو انجام شد، او به گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1584** 1701
مترجم:مولوی* انتشار: حمید قدیمی

نظر شما