شناسهٔ خبر: 20529896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعزام ۸۸۵ نفر از مددجویان کرمانی به سفر زیارتی عتبات عالیات

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 885 نفر به سفر زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  ارسلان حسن آبادی، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه افزایش خودباوری، تقویت اعتماد به‌ نفس، رشد و شکوفایی استعدادها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اهداف اجرای برنامه ‌های فرهنگی این نهاد است.، گفت: ۶۸۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان از ابتدای امسال تاکنون در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس و ۲۰۵ نفر نیز به سفر زیارتی عتبات عالیات اعزام شده اند.
وی با اشاره به اینکه اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی برای تکوین و رشد شخصیت فردی، اجتماعی و غنی سازی فکری و اعتقادی خانواده های تحت حمایت برگزار می شود، افزود: طرح شوق زیارت به منظور مشارکت خیران و نیکوکاران در اعزام خانواده ‌های نیازمند به اماکن زیارتی اجرا می شود.
حسن آبادی از برگزاری برنامه های متنوعی برای بارور کردن اعتقادات دینی و مذهبی جامعه هدف در اردوهای آموزشی و زیارتی خبرداد وتصریح کرد : زنان سرپرست خانوار، دختران در شرایط ازدواج و بازمانده از تحصیل و دانش آموزان، در اولویت اردوهای فرهنگی و تربیتی کمیته امداد هستند.
وی افزود: کمیته امداد با تعامل خیران در کنار برگزاری سایر طرح‌ ها که به منظور جمع‌آوری کمک‌ های مردمی در جهت رفع مشکلات معیشتی نیازمندان انجام می‌شود ، کمک‌های مشخصی را نیز برای اعزام فقرا به اماکن زیارتی جذب می کند .
حسن آبادی سرانه اعزام هر مددجوی زائر به زیارت عتبات عالیات را ۹۵۰ هزار تومان و به مشهد مقدس را ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: نیکوکارانی که علاقه مند هستند در اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی مشارکت کنند، می توانند در قالب طرح شوق زیارت در این کار خداپسندانه با کمیته امداد همکاری کنند.
انتهای پیام/ی

اعزام ۸۸۵ نفر از مددجویان کرمانی به سفر زیارتی عتبات عالیات

نظر شما