شناسهٔ خبر: 20529872 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اندونزی لیگ پُرفشاری دارد

عابدین: من در واموس تنها بودم/ بازیکنان این تیم فقط به زبان اندونزیایی صحبت می‌کنند

R1402/P1015145/S3,27/CT1

بازیکن ایرانی تیم واموس اندونزی گفت که سرمربی این تیم، به سختی می‌توانست با بازیکنان خود ارتباط برقرار کند، چون این بازیکنان تنها به زبان اندونزیایی تسلط داشتند.

صاحب‌خبر -

علی عابدین که در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا 2017 در تیم واموس توپ می‌زند، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا درباره این مسابقات گفت: سطح بازی‌ها خیلی بالاست و ما هم در سخت‌ترین گروه جام باشگاه‌های آسیا بودیم. در اولین بازی مقابل الریانی به میدان رفتیم که سال گذشته تیم مگنوس برزیل که فالکائو را دارد، شکست داد. این تیم قطری از پنج بازیکن برزیلی هم در ترکیب خود استفاده می‌کرد. دومین بازی ما هم با نایب قهرمان دوره گذشته یعنی نفت الوسط بود که دو ملی‌پوش خوب فوتسال ایران را در اختیار دارد.

وی درخصوص عملکرد ضعیف تیم واموس در این مسابقات، با اشاره به جوان بودن بازیکنان این تیم اظهار داشت: بازیکنان ما برای اولین بار این تورنمنت را تجربه می‌کردند. در فوتسال به تنهایی نمی‌توان کاری کرد و من در تیم واموس تنها بودم. کسی در این تیم نبود که با من هماهنگ باشد و من هرچه در توانم بود، برای تیم گذاشتم. خدا را شکر که مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم از من راضی هستند و خودم هم از عملکرد خود رضایت دارم. همه کسانی که از نزدیک این بازی‌ها را دیدند، گفتند که عملکرد خوبی داشتم.

عابدین در پاسخ به این پرسش که «با توجه به اتمام قراردادتان با واموس، آیا قصد ادامه بازی در لیگ ایران را دارید یا خیر؟»، تصریح کرد: قرار است مدیران باشگاه برای فصل آینده با من صحبت کنند، اما اولویت من، بازی کردن در لیگ برتر ایران است و از چند تیم ایرانی پیشنهاد دارم. هشت روز دیگر به ایران برمی‌گردم و پس از یک استراحت کوتاه، به زودی تیم جدیدم را انتخاب خواهم کرد.

وی در مورد کیفیت لیگ فوتسال اندونزی، با بیان اینکه لیگ پُرفشاری در این کشور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تیم‌ها هر هفته در دو بازی در لیگ به میدان می‌روند. مسئولان واموس خیلی دوست دارند که در این تیم بمانم، اما اولویت من بازی در ایران است.

عابدین درباره همکاری با رضا فلاح‌زاده سرمربی ایرانی تیم واموس، با اشاره به اینکه وی از بهترین مربیان ایران است، خاطرنشان کرد: کار کردن با او واقعاً لذت‌بخش است و فلاح‌زاده از قابلیت‌های فنی بالایی برخوردار است. او دیر به تیم واموس اضافه شد. متأسفانه در اندونزی به سختی مترجم پیدا می‌شود. یعنی اصلاً در شهری که هستیم، ایرانی نیست.

بازیکن تیم واموس ادامه داد: این مسابقات تجربه خوبی بود و من برای آقا رضا آرزوی سلامتی و بهترین‌ها را دارم. وی به خاطر نبودِ مترجم، به سختی می‌توانست دانش خودش را در اختیار بازیکنان قرار دهد و روحیه آنها را بالا ببرد. البته فلاح‌زاده به زبان انگلیسی مسلط است، اما بازیکنان متوجه نمی‌شدند و فقط به زبان اندونزیایی تسلط داشتند!

انتهای پیام/

نظر شما