شناسهٔ خبر: 20529815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تولید۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در صداوسیمای فارس

۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در صداوسیمای فارس تولید و پخش می‌شود .

صاحب‌خبر -
تولید و پخش۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در صداوسیمای فارس
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرکل صداوسیمای فارس گفت: مرکز فارس در دهه کرامت در حوزه صدا، سیما، خبر و فضای مجازی با برنامه‌ریزی‌های از قبل انجام شده تولید و پخش ۳۰۰ برنامه را در دستور کار دارد.
سیدتقی سهرابی افزود: این مرکز همانند سال گذشته جلوه‌های زیبایی از دلدادگی زائران و مجاوران حرم مطهر احمدبن موسی(ع) را در ارتباط‌های زنده تلویزیونی وگزارش رادیویی با همکاری مراکز 33 گانه صداوسیما به سراسر کشور مخابره می‌کند.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی مطلوب ستاد در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: براساس سیاست کلی رسانه ملی صداوسیمای فارس با طراحی و برنامه‌ریزی خوب برنامه‌های شاد و متنوع را در این ایام تقدیم مخاطبان خود می‌کند.
مدیرکل صدا وسیمای فارس بیان کرد: دعوت از خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و حرم مطهر امام رضا (ع) در برنامه "خوشا شیراز" صبح جمعه به طور ویژه و همچنین "برنامه شمعدونی" هرشب به شکلی متفاوت و شاد ساعت 21:50 به گرامیداشت دهه کرامت می‌پردازد.
وی افزود: در روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) 7 و 8 مرداد ماه واحد سیار در حرم مطهر مستقر شده و با تمامی شبکه‌های استانی ارتباط برقرار می‌کند، چند ویژه برنامه شاد و متنوع نیز به طور مستقیم به مناسبت دهه کرامت از حرم مطهر شاهچراغ (ع) در این ایام پخش می‌شود.

نظر شما