شناسهٔ خبر: 20529595 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز ثبت نام مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی دانشگاه شریف

تهران- ایرنا- ثبت نام در مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی در رشته های نانو، رباتیک و میکروالکترونیک، هوافضا، زیست فناوری، نجوم، ماشین های سوخت شیمیایی و برنامه نویسی اندروید دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه گروه علمی ایرنا از دانشگاه صنعتی شریف، بیست و یکمین دوره مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی (نادکاپ شریف) برای شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان، پرورش خلاقیت و نوآوری آنها، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در آنان و تقویت هویت ملی و فرهنگی با تاکید بر کشف نیازسنجی و توانمندی های علمی و عملی داخلی، در تجربه کار گروهی هفته اول شهریور در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
ثبت نام در این دوره از مسابقات از فردا (چهارشنبه) آغاز شده و تا 24 مرداد ادامه خواهد شد و مسابقه روز سوم شهریور در دانشگاه شریف برگزار می شود.
این مسابقات و جشنواره بزرگ ترین فستیوال دانش آموزی کشور در حوزه علوم نوین با رویکرد STEAM (علم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضیات) و PBL (آموزش بر مبنای حل مشکلات) است. این مسابقه که در دوره قبل میزبان بیش از دو هزار دانش آموز از 100 شهر کشور در بیش از 40 بخش متنوع، در رشته های نانو، رباتیک و میکروالکترونیک، هوافضا، زیست فناوری، نجوم، ماشین های سوخت شیمیایی و برنامه نویسی اندروید و ... در تمام مقاطع تحصیلی بود، توسط شرکت ناودکو تحت پوشش پژوهشکده شهید رضایی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود و دانشگاه شریف حامی معنوی این مسابقات است. حضور اساتید دانشگاه در شورای سیاستگذاری و دانشجویان دانشگاه در کمیته علمی و تیم اجرایی مسابقات، مطمئنا فضای مسابقات را به منصه ظهور و بروز خلاقیت و نوآوری دانش آموزان در این فضای آموزشی پراهمیت تبدیل خواهد کرد.
همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی www.nadcup.ir مراجعه کرده و یا با دبیرخانه رویداد به شماره تلفن 5-66028963-021 تماس بگیرید.
علمی**9157
خبرنگار: منصوره شوشتری**انتشار:انتشار: زهره محتشمی پور
برای اطلاع از اخبار متنوع علمی و فناوری، با کانال علمی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
irnaelm@
https://telegram.me

انتهای پیام /*

نظر شما