شناسهٔ خبر: 20528745 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در فارس

باند سرقت خودرو در فارس منهدم شد.

صاحب‌خبر -
دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در فارس
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست پلیس آگاهی استان فارس گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، شناسایی اعضای این باند در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
سرهنگ محسن سروقد افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی فارس پس از تحقیق مطلع شدند که سارقان، ارکان خودروهای مسروقه را تغییر می‌دهند و با استفاده از اسناد و مدارک خودروهای تصادفی، آن‌ها را از طریق سایت‌های اینترنتی و خارج از بنگاه معاملاتی به فروش می‌رسانند.
وی گفت: ماموران پلیس آگاهی فارس، ۶ نفر از اعضای این باند را که از شگردهای خاص برای سرقت خودرو استفاده می‌کردند، دستگیر کردند و ۲۷ دستگاه خودرو مسروقه از نوع پژو ۴۰۵، پارس، سمند و رانتیا از آن‌ها کشف شد.
سرپرست پلیس آگاهی فارس افزود: همه خودروهای مسروقه به مالباختگان بازگردانده شد و متهمان با صدور قرار از سوی بازپرس پرونده روانه زندان شدند.
سروقد با بیان این که سارقان پلاک خودرو‌ها مسروقه را تعویض می‌کردند گفت: شهروندان باید از خرید و فروش خودرو به‌صورت وکالتی و یا در قالب مبایعه نامه پرهیز و تنها در مراکز شماره‌گذاری اقدام به معامله خودرو کنند تا وسیله نقلیه‌ای را که خریداری می‌کنند بدون مواجه شدن با مشکل، سالم همراه با پلاک، کارت و سند مالکیت به نام مالک جدید صادر و تحویل شود.

نظر شما