شناسهٔ خبر: 20528486 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

با حضور نمایندگان استان گلستان

«سروستان» در شبکه «شما» روی آنتن می‌رود

برنامه تلویزیونی «سروستان» با حضور دو تن از نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، سه‌شنبه شب 3 مردادماه از شبکه «شما» پخش می‌شود. سید عباس عراقچی معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه امشب به برنامه «نگاه یک» می آید. در جشنواره فیلم های تابستانه این هفته شبکه چهار بخش هایی از زندگی ماری کوری شیمیدان بزرگ فرانسوی، ویلیام ترنر نقاش انگلیسی، رامانا جان ریاضی دان هندی، پاستور کاشف واکسن هاری و محمد علی کلی قهرمان بوکس سنگین وزن جهان به نمایش در می آید. شب گذشته مهران مدیری در برنامه دورهمی میزبان گروه موسیقی سون بود. همیشه لبخند می‌زند و زمان صحبت کردن کلمات را به دقت انتخاب می‌کند، همین نشان می‌دهد کتاب بسیار خوانده و دایره واژگانی که در ذهن دارد، زیاد است. سینمای دفاع مقدس گونه نوپایی در سینما و تلویزیون ما محسوب می‌شود که عمرش با شکل‌گیری انقلاب عجین شده و به عنوان یکی از گونه‌های مهم سینمای نوین بعد از انقلاب شناخته می‌شود. برنامه «تهران در شب» یکی از برنامه‌های قدیمی رادیو تهران است که هر شب یکی از گروه‌های شبکه و برنامه‌سازان مجزا تهیه آن را به عهده دارند. چهره‌های تلویزیونی این روزها عامل موفقیت سینمای ما شده‌اند. تلویزیون به خاطر جایگاه ویژه‌اش در طول این سال‌ها توانسته هنرمندان بسیاری را به جامعه هنری معرفی کند که بسیاری از آنها در بخش‌های مختلف توانسته‌اند هنر خود را به نمایش بگذارند. کرامت، یکی از ارزش‌های والای انسانی است که در تمام ادیان به این موضوع اشاره شده و در ایران هم به عنوان دهه کرامت و یک مناسبت مبارک نامگذاری شده است. بنابراین رسانه‌ها باید بتوانند با پرداختن به ابعاد این عنصر ارزشی و تشریح ابعاد آن، مردم را مطلع کنند که چگونه می‌توانند با پرداختن به این موضوع، کرامت انسانی را نزد خود و جامعه تقویت کنند. زهره فکورصبور سابقه ایفای نقش در شماری از مجموعه‌های به‌یادماندنی سال‌های نه‌چندان دور تلویزیون را در کارنامه دارد. «روزگار جوانی»، «فصل زرد»، «کمکم کن» و «ریحانه» نام شماری از سریال‌هایی هستند که فکورصبور در سال‌های گذشته در آنها ایفای نقش کرده است. تصویربرداری سریال «پایتخت۵» به کارگردانی سیروس مقدم این روزها در ورامین ادامه دارد. روح الله رحیمی تهیه کننده مجموعه مستند «پازل» از تولیدات شبکه افق، حائز رتبه دوم رسانه های دیداری جش

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه «شما» برنامه تلویزیونی این هفته «سروستان» میزبان نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

در این برنامه نبی هزار جریبی نماینده حوزه انتخابی گرگان و آق قلا و اسدالله قره‌خانی نماینده مردم علی آباد کتول حضور خواهند داشت.

کریمی مدیرکل گردشگری گلستان هم از مسئولان دولتی استان گلستان است که در این برنامه حضور می‌یابد.

«سروستان» با اجرای ناصر خیرخواه، هر هفته با حضور نمایندگان مردم یکی از استان‌های کشورمان در قوه مقننه و برخی مسئولان دولتی، از شبکه «شما» و همزمان از شبکه استانی پخش می شود.

زمان پخش این برنامه ساعت 22:00 سه‌شنبه شب‌هاست.

نظر شما