شناسهٔ خبر: 20528195 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر جوانان کشور در رشت

رشت - ایرنا - رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر جوانان منطقه شمال کشور از عصر دوشنبه در رشت آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها، تیم های فوتسال جوانان شهرداری رشت ، ستارگان طلایی زنجان ، مقاومت تبریز ، شهرداری ساوه ، آروین سقز و دبیری تبریز حضور دارند.
تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در یک گروه به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند که در نهایت دو تیم برتر این مسابقات، به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال جوانان کشور صعود می کنند.
در دیدارهای انجام شده از روز اول این رقابت ها نیز ، تیم فوتسال جوانان شهرداری ساوه با نتیجه سه بر 2 برابر تیم دبیری تبریز به برتری رسید و تیم فوتسال جوانان آروین سقز موفق شد با نتیجه سه بر صفر برابر تیم فوتسال جوانان ستارگان طلایی زنجان به برتری دست یابد.
رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر جوانان منطقه شمال کشور ، به مدت یک هفته در سالن ورزشی آتش نشانی رشت ادامه خواهد یافت.
رقابت های فوتسال لیگ برتر جوانان کشور در دو منطقه شمال و جنوب برگزار می شود که در نهایت دو تیم برتر هر منطقه به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه می یابند.
***
رقابت های والیبال هشت جانبه توتکابن رودبار گیلان، عصر دوشنبه با قهرمانی تیم طارم زنجان پایان یافت.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابت ها ، هشت تیم از استان های گیلان، زنجان و البرز در توتکابن رودبار با هم به رقابت پرداختند.
تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها ، در دو گروه حضور داشتند که در نهایت تیم های والیبال طارم زنجان و دانش آموزی رودبار با غلبه برابر حریفان خود به دیدار نهایی راه یافتند.
در دیدار نهایی این دوره از مسابقات ، تیم والیبال طارم زنجام موفق شد حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد.
همچنین تیم والیبال دانش آموزی رودبار در مکان دوم قرار گرفت و تیم والیبال هلال احمر رستم آباد مقام سوم مسابقات والیبال هشت جانبه توتکابن رودبار را تصاحب کرد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به تیم های برتر لوح و جام قهرمانی و همچنین به نفرات تیم های برتر نیز، لوح ، مدال قهرمانی و جوایزی اهداء شد.
در استان گیلان حدود هشت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی والیبال، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد** انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030

انتهای پیام /*

نظر شما