شناسهٔ خبر: 20528039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

بیش از ۴۰۰۰ بازرسی از نانوایی‌های استان سمنان انجام‌ شده است

R41366/P41362/S6,64/CT11

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون بالغ‌بر ۴ هزار و ۲۰۹ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان سمنان انجام‌ شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، بهروز اسودی صبح امروز در نخستین جلسه کارگروه آرد و نان استان سمنان اظهار داشت: ارتقای سطح کیفی و کمی نان‌های تولیدی و نظارت بر روند تولید نان در نانوایی‌های استان سمنان یکی از مهم‌ترین اهداف این کارگروه است.

وی با اشاره به اهمیت ویژه نظارت بر واحدهای تولیدی نان در استان سمنان بیان کرد: دولت موظف است مطابق با قانون با واحدهای متخلف نسبت به عرضه نان بی‌کیفیت برخورد کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر رعایت اصل مشتری مداری تصریح کرد: از ابتدای سال 96 تاکنون بالغ‌بر 4 هزار و 209 مورد بازرسی از نانوایی‌های استان سمنان انجام‌شده است.

وی افزود: 174 مورد پرونده باارزش 129 میلیون و 800 هزار ریال تخلف در بخش کم‌فروشی، عدم رعایت قوانین ساعت کاری و عرضه خارج از شبکه آرد به‌صورت غیرقانونی ثبت‌شده است.

اسودی با تأکید بر اینکه پرونده تمامی متخلفان به تعزیرات برای بررسی و صدور رأی ارسال می‌شود، خاطرنشان کرد: بهبود کیفیت نان یکی دیگر از اولویت‌های این کارگروه است و تشکیل یک کمیته ویژه برای رسیدگی به این مهم یکی از اقداماتی است که در این راستا انجام‌ شده است.

وی اضافه کرد: وضعیت کیفی 76 درصد از نان‌های استان سمنان در ارزیابی‌های انجام‌ شده از سوی این کمیته، مطلوب است و باید برای ارتقای شرایط فعلی نیز تلاش مضاعف داشته باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه وضعیت 6 درصد از نان‌های تولیدی در این استان نامطلوب و 18 درصد از جایگاه خوبی برخوردار هستند، اذعان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی نانوایی‌های سراسر استان سمنان با شماره 124 تماس گرفته و تخلف واحد موردنظر را گزارش دهند.

انتهای پیام/

نظر شما