شناسهٔ خبر: 20527694 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری | لینک خبر

با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی؛

سلسله همایش‌های استانی «آینده انرژی‌های تجدیدپذیر» برگزار می‌شود

صاحب‌خبر -


سلسله همایش‌های آینده انرژی‌های تجدیدپذیر در استان‌ها به منظور ترویج و توسعه این حوزه پراهمیت برای کشور با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی برگزار می‌شود.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی سلسله همایش‌های استانی با موضوع آینده انرژی‌های تجدیدپذیر در استان‌ها و چالش‌ها و راهکارهای پیشرو را برگزار می‌کند. برگزاری این همایش‌ها در راستای ترویج و توسعه حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور با توجه به چالش‌های توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر، عدم هماهنگی میان ذینفعان استانی در آن منطقه انجام می‌شود.
بنابراین با برنامه ریزی های صورت گرفته همایش استانی خراسان رضوی با مشارکت ستاد طرح آینده نگاری ملی انرژی، پژوهشکده هوا خورشید دانشگاه فردوسی مشهد و حمایت سازمان‌ها مرتبط این حوزه در این استان برپا می شود. این همایش 5 مرداد ماه سال جاری در محل دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد. چالش ها و رفع موانع توسعه انرژی های تجدیدپذیر در بخش نیروگاهی و خانگی در استان خراسان رضوی، ارائه توانمندی شرکتهای دانش بنیان و توانمند داخلی و بررسی موانع پیشرو فعالیت  این شرکت ها در استان، آگاهی بخشی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه انرژی های تجدیدپذیر و آشنایی با تجارب موفق توسعه انرژی های تجدیدپذیر در دنیا از جمله محورهای این همایش است. همچنین فرووم تخصصی آینده انرژی های تجدیدپذیر و نقش آن در مدیریت مصرف انرژی در ساختمان نیز در خلال این همایش برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/25

نظر شما