شناسهٔ خبر: 20527642 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

پایان نگرانی هواداران رئال

رونالدو سکوتش را شکست: در رئال مادرید می‌مانم

ورزش 3

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید سرانجام سکوتش را شکست و تایید کرد که می‌خواهد فصل آینده با رئال مادرید ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، برنده چهار توپ طلا به علت تخلفات مالیاتی در آستانه محکومیت و رفتن به زندان بود و به علت عدم حمایت کافی رئال، قصد ترک این تیم را داشت. گفته می‌شد که رونالدو در طی سه فصل از حضورش در رئال، مبلغی نزدیک به 14 میلیون یورو فرار مالیاتی داشته است که به علت بالا بودن رقم، احتمال زندانی شدن رونالدو بسیار بالا بود.

شایعاتی درباره بازگشت او به منچستریونایتد شنیده می‌شد و پاری سن ژرمن نیز از مشتریانش بود. با این وجود، پرز سعی کرد با سیاست این موضوع را حل کند و در ابتدا شرایط را آرام کرد و به رونالدو فرصت داد که از با گذشت زمان و فکر کردن به ادامه حضور در رئال، در نهایت خودش تصمیمش را عوض کند. حال به نظر سیاست پرز به خوبی جواب داده و رونالدو خواهان ماندن در جمع سپیدپوشان است.

رونالدو سکوتش را شکست: در رئال مادرید می‌مانم

او گفت:" بردن جام های بزرگ با باشگاهم در فصل گذشته فوق العاده بود، همانطور که مقام های انفرادی عالی بودند. تکرار آنها خیلی خوب خواهد شد. باید سخت تلاش کرد. سال به سال، من به همین روند ادامه می‌دهم. فوتبال زندگی و شور و انگیزه من است."

پیش از این نیز چندین مقام عالی رتبه و بازیکنان رئال تایید کرده بودند که رونالدو در رئال خواهد ماند. او احتمالا توپ طلا پنجم خود را نیز در زمستان دریافت خواهد کرد و به رکورد مسی خواهد رسید.

نظر شما