شناسهٔ خبر: 20527147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده بویراحمد و دنا:

عملیات اجرایی سد تنگ سرخ یاسوج بعد از ۹ ماه تعطیلی آغاز می‌شود

R41452/P1336/S6,69/CT1

نماینده بویراحمد و دنا از آغاز مجدد عملیات اجرایی سد تنگ سرخ بویراحمد بعد از ۹ ماه تعطیلی خبر داد.

صاحب‌خبر -

غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و دغدغه و همکاری مجموعه وزارت نیرو و همچنین پیگیری مسئولان استانی عملیات اجرایی سد تنگ سرخ بعد از 9 ماه تعطیلی و بلاتکلیفی در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: امید داریم قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به عنوان مجری جدید پروژه سد تنگ سرخ با فعالیت جهادی همچون سایر پروژه‌ها این مهم را در کمترین زمان ممکن به سرانجام برساند.

زارعی ابراز کرد: امیدوارم با اجرای سد تنگ سرخ شاهد رفع مشکل آب شرب برخی مناطق از جمله شهر یاسوج در دراز مدت، توسعه کشاورزی و گردشگری در این استان خوش آب و هوا باشیم.

وی خواستار همکاری مسئولان استان فارس برای تسریع در روند اجرایی پروژه سد تنگ سرخ شد و گفت: امیدواریم مجموعه وزارت نیرو در زمینه تعیین تکلیف و تملک اراضی و تأمین اعتبارات برای این پروژه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

زارعی با تاکید بر اینکه شهر یاسوج با تنش آب روبه‌رو بوده و در صورت ادامه این روند باید منتظر بحران باشیم ادامه داد: 10 درصد منابع آب کشور در این استان قرار دارد اما تاکنون جز سیلاب و از بین رفتن اراضی چیزی عاید مردم این استان نشده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما