شناسهٔ خبر: 20527101 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌‌من | لینک خبر

فیروزآبادی یا جهانگرد کدام یک وزیر می شود؟

صاحب‌خبر -

فناوران - محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از آنکه چند بار در هفته های گذشته از اظهارنظر درباره آینده کاری اش در دولت دوازدهم خودداری کرده و حتی نسبت به خبر رسانه ها درباره خداحافظی اش از وزارت ارتباطات اعتراض کرده بود، در نهایت در الکامپ گفت: در دولت دوازدهم در کابینه حضور خواهم داشت اما وزیر ارتباطات نخواهم بود.
شنیده شده واعظی به عنوان جانشین محمد نهاوندیان در دفتر رییس جمهور معرفی خواهد شد. گزینه دیگری که حضورش در وزارت ارتباطات، وزارت صنعت و وزارت علوم را یکجا تکذیب کرد، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور بود. او روز گذشته و در جریان بازدید از الکامپ اعلام کرد در کابینه دوازدهم حضور خواهد داشت اما پست وزارت را نخواهد پذیرفت. گفته می شود او در سمت فعلی خود ابقا خواهد شد.
برات قنبری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور گزینه ای جدی و مطرح برای وزارت ارتباطات بود. در چند روز گذشته حتی شایعه ای قوی در سایت ها مطرح شد که او برای وزارت ارتباطات به روحانی برنامه داده است. با این حال برات قنبری روز گذشته در گفت وگو با خبرنگار فناوران در الکامپ گفت که نه برای وزارت ارتباطات برنامه داده و نه قرار است وزیر شود.
اما گزینه دیگری که در الکامپ درباره احتمال حضورش در وزارت ارتباطات سوال شد، ابوالحسن فیروزآبادی بود. دبیر شورای عالی فضای مجازی در پاسخ به اینکه مذاکره ای با وی برای وزارت ارتباطات صورت گرفته پاسخ منفی داد. با این حال با بیان این جمله که «هنوز با هیچ کس مذاکره نشده است»، احتمال حضورش در وزارت ارتباطات را تکذیب نکرد.
نکته جالب اینکه یکی از اعضای روابط عمومی وزارت ارتباطات در گروه خبری وزارتخانه، گزینه های احتمالی وزرای دولت دوازدهم را فرستاده بود که نام فیروزآبادی به عنوان وزیر ارتباطات در آن به چشم می خورد!

نظر شما