شناسهٔ خبر: 20526987 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

دبیری با حضور در تمرین سرخ‌پوشان خبر داد؛

پاداش ویژه به تراکتوری‌ها در صورت پیروزی برابر استقلال خوزستان

رئیس شورای شهر تبریز از پرداخت پاداش ویژه به بازیکنان تراکتورسازی در صورت پیروزی این تیم در هفته اول لیگ‌برتر فوتبال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، شهرام دبیری که روز گذشته در تمرین نوبت عصر تیم تراکتورسازی حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تراکتور مردمی‌ترین تیم ایران است که ما هم علاقه و تعصب خاصی به این تیم داشته و دوست داریم در رقابت‌های لیگ‌برتر موفق باشد.

وی ادامه داد: وظیفه خودمان می‌دانیم از تیم شهرمان حمایت کنیم و برای اینکه انگیزه بازیکنان تراکتورسازی را در آستانه اولین دیدار لیگ برتر بالا ببریم امروز در تمرین حضور یافتیم تا روحیه خوبی بگیرند.

رییس شورای شهر تبریز با بیان اینکه در صورت پیروزی سرخ‌پوشان در دیدار با استقلال خوزستان پاداش خواهد داد، تصریح کرد: قول مساعدی به بازیکنان دادیم تا ان‌شاءالله در صورت پیروزی برابر استقلال خوزستان پاداش ویژه‌ای به آنها در نظر گرفته و در اولین تمرین بعد از مسابقه پاداش‌شان را پرداخت کنیم.

دبیری تأکید کرد: ما تا آخر در کنار این تیم هستیم و حداکثر حمایت خود را ازنظر شخصی و مسئولیتی که داریم انجام خواهیم داد. امیدواریم امسال تراکتور بتواند با تلفیق نیروی جوانی و تجربه در تیم خود و برخورداری از امتیاز هوادارانش بر مشکلات غلبه کند. 

عضو هیات امنای کانون هواداران تراکتورسازی در پایان یادآور شد: متاسفانه مشکلات عدیده‌ای در تراکتورسازی وجود دارد که یکی از آنها محرومیت از جذب بازیکن جدید است ولی در این تیم به قدری اتحاد و همدلی وجود دارد که مطمئنیم با حضور پرشور هواداران نتایج خوبی خواهد گرفت.
 

نظر شما