شناسهٔ خبر: 20526957 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

توفیقی:جلسه را 9مرداد گذاشتند تااستقلال ضربه بخورد!

جلسه رسیدگی ۹ مرداد اعلام شده است یعنی ۵ روز بعد از شروع لیگ تا استقلال از این بابت آسیب اساسی ببیند. ما طی نامه ای مستندات خود را برای ریاست فدراسیون فوتبال خواهیم فرستاد تا رسیدگی جدی به وضعیت کمیته انضباطی صورت گیرد.

صاحب‌خبر -
پندار توفیقی، مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال به موضوع دستور موقت کمیته انضباطی در محرومیت ۳ بازیکن تیم استقلال اعتراض کرد.

به گزارش تابناک ورزشی از رادیو ورزش؛ پندار توفیقی، مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال پیرامون دستور موقت کمیته انضباطی در مورد محرومیت ۳ بازیکن این تیم اظهار کرد: متاسفانه در سالیان گذشته و بخصوص سال پیش، شاهد صدور آرای عجیب و غریب کمیته انضباطی درخصوص باشگاه استقلال بوده ایم درحالی که در موارد مشابه اتفاقی برای باشگاه های دیگر نیفتاد. 

معاون باشگاه استقلال، ادامه داد: جلسه رسیدگی ۹ مرداد اعلام شده است یعنی ۵ روز بعد از شروع لیگ تا استقلال از این بابت آسیب اساسی ببیند. ما طی نامه ای مستندات خود را برای ریاست فدراسیون فوتبال خواهیم فرستاد تا رسیدگی جدی به وضعیت کمیته انضباطی صورت گیرد. 

توفیقی اظهارداشت: از بازیکنانی که به تیم ملی امید دعوت شدند؛ سینا خادم پور در اختیار تیم ملی قرار گرفت. سید مجید حسینی و آرمین سهرابیان در لیست AFC هستند ولی میلاد نورافکن و مهدی قائدی در این لیست قرار ندارند. اما رای کمیته انضباطی شامل امید نورافکن، مهدی قائدی و سید مجید حسینی است. یعنی آرا با بازیکنانی که دعوت شده اند؛ متفاوت است. بعلاوه در روزهای فیفا هم نبوده است. ما مستندات را آماده کرده ایم و امیدواریم این موضوع بی طرفانه قضاوت شود. ما در مسابقات جام جهانی جوانان بازیکن خود را در اختیار تیم ملی قرار دادیم و به خاطر نداشتن هافبک دفاعی وسط در مقابل العین شکست خوردیم. 

نظر شما