شناسهٔ خبر: 20526910 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تاکید بر راه اندازی مرکز حوزوی انتظامی تربیت مبلغ

مدیرکل آموزش همگانی معاونت اجتماعی ناجا بر راه اندازی مرکز حوزوی انتظامی تربیت مبلغ در قم تاکيد کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مدیرکل آموزش همگانی معاونت اجتماعی ناجا با بیان اینکه یکی از برجسته ترین اقدامات معاونت اجتماعی، آموزش همگانی است، اظهار کرد: معاونت اجتماعی ناجا بخش‌های مختلفی از جمله اداره آموزش همگانی داشته که پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اهداف آن به شمار می‌آید.

کاهه گفت: در پیشگیری اولیه اقدامات در این مسیر است تا افراد گرفتار آسیب‌های اجتماعی نشوند، در پیشگیری ثانویه به افراد آسیب دیده مشاوره داده می‌شود و درآخر پیشگیری  هدف بازتوانی مددجوی آسیب دیده بوده که توسط مددکار ناجا به آن پرداخته شده تا به چرخه جامعه بازگردد.

وی با بیان اینکه آموزش‌ها در سطح جامعه توسط پلیس به صورت حضوری و غیرحضوری دنبال می شود، تصریح کرد:در نیروی انتظامی 2 هزار مربی آموزشی در امر آموزش جامعه، نقش فعالی را ایفا می‌کنند،از این رو راه اندازی مرکز حوزوی انتظامی تربیت مبلغ در دستور کار است.

مدیرکل آموزش همگانی معاونت اجتماعی ناجا با اشاره به آموزش‌های غیر حضوری که در قالب پک آموزشی طراحی و در اختیار مخاطب گذاشته می‌شود، گفت: حضور همزمان کارشناسان دینی و انتظامی در برنامه‌های صدا و سیما، تاثیر بسزایی بر مخاطب خواهد گذاشت.

کاهه با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های عمومی برای آموزش‌های پیشگیرانه در دستور کار فرماندهی انتظامی استان‌ها قرار دارد، افزود:هدف اصلی پلیس، آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه الویت ناجا  بر پیشگیری از وقوع جرم ست، بر تعامل همه جانبه ی حوزه علمیه و نیروی انتظامی در این رابطه تاکید کرد.

انتهای پیام/ش

تاکید بر تعامل همه جانبه ی حوزه علمیه و نیروی انتظامی

نظر شما