شناسهٔ خبر: 20526868 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

زهیوی: مطمئنم به پرسپولیس گل می‌زنم

منبع: تسنیم

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان مطمئن است که در دیدار تیمش مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مهدی رحیم‌زهیوی درباره تقابل فولاد با پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر گفت: بازیکنان ما برای این مسابقه انگیزه بالایی دارند و می‌خواهیم در شروع لیگ برتر یک نتیجه خوب را مقابل پرسپولیس رقم بزنیم. البته می‌دانیم که پرسپولیس تیم پرقدرتی است و حتی نسبت به فصل گذشته قوی‌تر شده. این درست است که پرسپولیس تیم بزرگی است، ولی فولاد هم تیم کوچکی نیست و مطمئن باشید ما حریف سرسختی برای پرسپولیس خواهیم بود.

وی در مورد اینکه آیا فولاد به کسب یک امتیاز هم مقابل پرسپولیس راضی است یا خیر، تصریح کرد: ما در هر پست بازیکنان خوبی داریم و آقای پورموسوی هم تاکتیک خاصی را برای این مسابقه در نظر خواهد گرفت. اینکه با چه شرایطی بازی کنیم مشخص نیست، ولی مطمئناً تلاش می‌کنیم تا یک بازی خوب انجام دهیم و طوری نتیجه بگیریم که هواداران فولاد خوشحال شوند.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان از انگیزه‌هایش برای گلزنی در دیدار مقابل پرسپولیس یاد کرد و اظهار داشت: من برای شروع لیگ انگیزه زیادی دارم و مطمئنم که در اولین بازی به پرسپولیس گل خواهم زد. امیدوارم که خدا هم کمک کند تا فصل خوبی را پشت سر بگذارم.

زهیوی هم به مانند دیگر بازیکنان حاضر در لیگ برتر امیدوار به حضور در اردوی تیم ملی در فصل منتهی به جام جهانی است. وی در این مورد گفت: من قبلاً هم سابقه دعوت شدن به تیم ملی را داشته‌ام و تلاش می‌کنم که به جام جهانی بروم. اگر عملکرد خوبی در لیگ داشته باشم شانس حضور در تیم ملی را خواهم داشت.

نظر شما