شناسهٔ خبر: 20526843 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

نماینده آمل در مجلس:

دیدار رییس جمهوری با فرماندهان ارشد سپاه خط بطلانی بر شائبه ها بود

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی به جوسازی های برخی رسانه های بیگانه در خصوص روابط بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دولت اشاره کرد و گفت: دیدار روز گذشته رییس جمهوری با فرماندهان ارشد سپاه خط بطلانی بر شائبه های ایجاد شده بود.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز : عزت الله یوسفیان ملا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا دیدار روز گذشته رییس جمهوری با فرماندهان ارشد سپاه را مهم ارزیابی کرد و افزود: این دیدار بار دیگر بر این موضوع تاکید کرد که در ایران همه افراد در یک خط و سنگر هستند و هیچ فرقی بین نیروهای انتظامی و نظامی و افراد عادی و دولتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: دیدار رییس جمهوری با فرماندهان ارشد سپاه تمامی شائبه ها را باطل و دل همه کسانی که علاقه مند به نظام هستند را شاد کرد.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سپاه و تمامی نیروی های نظامی و انتظامی که به اصل نظام و موجودیت نظام برمی گردند باید مورد توجه و نهادهای کشور باشند.
یوسفیان ملا اظهارکرد: جایگاه این قدرت نظامی باید برای همه روشن باشد چرا که کشور در حال حاضر شرایطی دارد که کوچکترین تضعیف نیروهای نظامی و انتظامی پیامدهای منفی برای کشور خواهد داشت.

وی ادامه داد: به خصوص رییس جمهور که عالی ترین مقام اجرایی کشور بعد از رهبر معظم انقلاب است به این مساله را بیش از همه توجه دارد.
نماینده مردم آمل در مجلس همچنین به اقدامات سپاه پس از دوران دفاع مقدس در بخش های مختلف کشور اشاره کرد و یادآور شد: سپاه خدمات فراوانی بعد از جنگ داشته است و قانون اساسی به صراحت اجازه داده که نیروهای نظامی بعد از جنگ به سازندگی بپردازند.
یوسفیان ملا گفت: دولت نیز به این مساله توجه داشته است و در لایحه بودجه سال های 1395 و 1396 افزایش خوبی در بودجه دفاعی شاهد بودیم که نتایج آن را مردم دیدند.

وی ادامه داد: پیشرفتی که در بخش موشکی داشتیم و موشک هایی که آزمایش شد نشانه این است که سپاه بعد از جنگ گوشه عزلت نگرفته و بنشیند بلکه در اکثر نقاط کشور پروژه های عظیم و بزرگ را سپاه اجرایی می کند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: سپاه وقتی به پروژه ای ورود می کند خیلی به ردیف و بودجه توجه نمی کند و محکم جلو می رود و بعد با دولت حساب و کتاب می کند و همیشه دولت به سپاه بدهکار است.

یوسفیان ملا بیان کرد: رییس جمهوری در کنار همتی که دولت دارد باید برای تحقق وعده هایش از قدرت سپاه به عنوان یک نیروی عظیم خدادادی استفاده کند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز دوشنبه و در دیدار فرماندهان عالیرتبه سپاه، با قدردانی از تلاشهای نیروهای مخلص سپاه، بر ضرورت وحدت و انسجام همه نیروها و نهادهای نظام و تلاش برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و خدمت خالصانه به مردم تاکید و ابراز امیدواری کرد که در دوره مسئولیت دولت دوازدهم، تلاش هماهنگ همه نیروهای مسلح، به سرعت بیشتر در تحقق خواسته های مردم بینجامد و همه نهادها و دستگاههای مسئول، با شفافیت کامل در حوزه های تخصصی خود بر کارآئی مجموعه بیفزایند و تقویت توان رزمی سپاه و ارتش با بهره گیری از فناوری های نوین، امنیت ملی کشور را بیش از پیش تضمین کند.

رییس جمهور همچنین بر حمایت کامل دولت دوازدهم از خدمات سپاه در حوزه ماموریت خود تاکید کرد.
در این دیدار سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه، انتخاب مجدد دکتر روحانی و حضور گسترده مردم در انتخابات را تبریک گفت و آمادگی سپاه برای همکاری همه جانبه با دولت در تحقق اهداف انقلاب اسلامی را اعلام کرد.
فرماندهان بخش های مختلف سپاه نیز گزارشی از فعالیت ها و آمادگی های سپاه پاسداران را به رییس جمهور ارایه کردند و از حمایت های دولت برای تقویت بنیه دفاعی کشور و نیز مقابله با تروریسم در منطقه تشکر کردند.

نظر شما